Inbouw Navilock voor RNS510

Bennie

Nieuw lid
Hallo, ik ben op zoek waar ik een Navilock kan laten inbouwen voor een RNS510 in een SuperbII.
Ik ben Woonachtig in de buurt van Gent -Zelzate (dus redelijk dicht tegen de Nederlandse grens).
Graag ook iets over de ervaring en de prijs bij de bewuste handelaar/garage.

Alvast bedankt,
mvg,

___JC___

Forumguru
Mijn dealer kwam er deze week toevallig mee, maar ik ga het niet doen. Kost EUR 260 bij een Skoda dealer dus nogal flink aan de prijs!

s-line

Forumguru
Ik weet niet of dit wel nodig is in een superb want ik heb er nog niet van gehoord dat ze eruit gehaald worden door het dieven gilde. Er is mij ook vertelt dat de navi uit een superb,ook alleen in een superb past dus minder aantrekkelijk is voor diefstal. Uit een octavia past namelijk wel in andere vag auto,s zoals golf,touran,passat etc.
Bij ons op het werk is het momenteel trouwens alweer een tijd geleden,dat we er een gehad hebben waar hij uit is gehaald.
vrg.michiel

Mijn dealer kwam er deze week toevallig mee, maar ik ga het niet doen. Kost EUR 260 bij een Skoda dealer dus nogal flink aan de prijs!
, ik zou eens kijken bij http://www.navishop.nl/fabriekssystemen-skoda-c-20_1382_1386.html, hier leveren ze hem voor EUR 159,. Het is een bedrijf hier in de buurt. Ik ben er een aantal keer geweest (inbouw van een parret in mijn vorige auto en een radio in de auto van mijn vrouw) en ik vind dat ze een zeer goede service leveren.

___JC___

Forumguru
Er is mij ook vertelt dat de navi uit een superb,ook alleen in een superb past dus minder aantrekkelijk is voor diefstal. Uit een octavia past namelijk wel in andere vag auto,s zoals golf,touran,passat etc.

Huh, zijn toch gewoon precies dezelfde units? Leg uit?

Ow en ik wil geen Nav lock en al helemaal niet als ik er zelf voor moet betalen, het is een leaseauto dus dat zoekt de leasemaatschappij maar uit.

Bakkertje

Forumguru
Ik kreeg gisteren een mailtje van Skoda center Utrecht daar bouwen ze hem in voor 185 euro. Leuk detail is dat in het mailtje een foto staat van de navilock in een Passat..

Overigens ben ik net als JC erg benieuwd waarom de unit van een Superb enkel in een Superb zou werken?

EdK

Forumguru
Oorspronkelijk geplaatst door s-line
Er is mij ook vertelt dat de navi uit een superb,ook alleen in een superb past dus minder aantrekkelijk is voor diefstal. Uit een octavia past namelijk wel in andere vag auto,s zoals golf,touran,passat etc.

En daar is het dievengilde ook van op de hoogte !
met aller respect maar vind het nogal naiëf

Bennie

Nieuw lid
Hartelijk dank allemaal voor de antwoorden,

Toch een paar reacties :
@ S-line : Ik heb de laatste week het internet afgezocht. Blijkbaar zijn de Superbs wel degelijk betrogffen. Het kwam ook al ter sprake in dit forum. Zie bijvoorbeeld : http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?6323-Columbus-Navigatie-gestolen/page8

@MacJack : had ik ook gevonden. Maar daarmee heb ik nog niemand die het systeem op een deftige wijze inbouwt. Ik las al van handelaars die het inbouwden en daarna (omdat de "paddestoel-kopjes niet 100% geplaatst waren) de gaten van de afdekplaat vergroot hebben. Daarom mijn vraag wie er al ervaring heeft.

@ Bakkertje : is dit enkel de prijs voor het inbouwen of zit de Navilock mee in de prijs? Indien dit enkel inbouw is, wordt het wel zeer prijzig.

Aan allen,

ik zoek dus een handelaar die me deze Navilock kan inbouwen. Liefst iemand waarmee men reeds positieve ervaringen heeft en zo dicht mogelijk bij de Belgisch-nederlandse grens. Ideaal zou een handelaar in belgië (West-Vlaanderen of Oost-Vlaanderen) zijn of in de streek Middelburg/Terneuzen enz.

Alvast bedankt iedereen!!!

Bakkertje

Forumguru
Onerstaande komt uit het bericht:

De Columbus Navilock is leverbaar voor € 185,-

Maak een afspraak om de Navilock te bestellen en te monteren of bel naar 030 - 24 26 090
Voor vragen kunt u uiteraard ook altijd contact opnemen.

RogerS

Forumguru
@Bakkertje: Als ik de tekst letterlijk lees staat er dat de Navilock voor 185 euro wordt geleverd! Maar er wordt niet gezegd dat deze voor dit bedrag ook nog gemonteerd wordt...

jero

Nieuw lid
Dan heb je toch niet goed gelezen. Er staat niet geleverd, maar er staat duidelijk "daar bouwen ze hem in voor 185 euro. Leuk"

s-line

Forumguru
Het is mij vertelt zei ik toch.
En bij mij op mijn werk heb ik de afgelopen 1,5 jaar nog geen superb gezien waar een navi uit gehaald was.
En bij ons in de wijk staan er 3 superb,s en een paar vw,s maar bij onze buren hun passat is hij al er de afgelopen 8 maanden al drie keer uit gehaald en ook bij de golfjes verder op ook al een paar keer en tot nog toe niet bij de superb,s.
Wel vreemd maar ik zal wel naïef zijn!
vrg.michiel

___JC___

Forumguru
Dat is denk ik meer toeval of het feit dat ze bij een Superb geen RNS 510 verwachten of er gewoonweg niet zoveel Superbs rond rijden.

Bennie

Nieuw lid
Ik herhaal toch nog even mijn vraag :

ik zoek dus een handelaar die me deze Navilock kan inbouwen in een skoda Superb.
Liefst iemand
- waarmee men reeds positieve ervaringen heeft
- zo dicht mogelijk bij de Belgisch-nederlandse grens of een handelaar in België (West-Vlaanderen of Oost-Vlaanderen) .

Alvast bedankt,

Bakkertje

Forumguru
Er zal vast een reden zijn waarom ze de Superbs met rust laten, maar ik verwacht niet dat de units in de Superb anders / beter beveiligd zijn dan in de overige VAG auto's. De oorzaak zal wel ergens anders liggen.

MarcoO2

Forumguru
Ik heb ook al vaak genoeg opengebroken Superbs langs zien komen. Dus de waarneming van van s-line zal eerder op toeval berusten, lijkt mij.

Fabia

† In Memoriam
Volgens mij wordt er in de SuperB net zo hard ingebroken als in de andere modellen. Zag een tijdje geleden nog een opengebroken SII bij de dealer staan.

Ilrosso

Nieuw lid
Beste Bennie,

Vandaag toevallig voor mijn nog te leveren Superb Combi geinformeerd en meteen besteld.
Het kost incl btw en plaatsing €215 en kan bij iedere Skoda dealer,
dus bijvoorbeeld Noordhoek in Tilburg, Verdaat in Veldhoven/Eindhoven of Nieuwkoop in Den Bosch.

Succes!

Bovenaan Onderaan