Inbouw Navilock voor RNS510

Ik herhaal toch nog even mijn vraag :
ik zoek dus een handelaar die me deze Navilock kan inbouwen in een skoda Superb.
Liefst iemand
- waarmee men reeds positieve ervaringen heeft
- zo dicht mogelijk bij de Belgisch-nederlandse grens of een handelaar in België (West-Vlaanderen of Oost-Vlaanderen) .

Bennie,

Ik moest gisteren toevallig bij die winkel zijn voor een stekker voor mijn MDI naar USB. Toen heb ik direct even aan de eigenaar gevraagd of zij die Navilocks in bouwen. Hij vertelde me dat zij dit regelmatig doen voor zowel de Volkswagens als Skoda's. Hij wees me ook op hun Facebook site, waar ze diverse foto's op plaatsen van de door hun uitgevoerde klussen en hij had er ook foto's staan van geinstalleerde navilocks in een Skoda Superb.

zie ingelosten link http://www.facebook.com/photo.php?fbid=300753643305396&set=a.300753486638745.66853.232129320167829&type=3&theater

Ik heb bij deze firma positive ervaringen, met zowel mijn SuperB (en vorige auto's) als met met de auto van mijn vrouw.

Ik weet niet wat het kost, maar ik denk dat het zeker interersant is om eens kontact op te nemen en het inbouwen te combineren met een bezoek aan het overmooie "Den Haag" .

Succes.
:bye:

Bennie

Nieuw lid
Hartelijk dank Ilrosso en Macjack voor de concrete antwoorden!!! Zeker interessante pistes. Moesten er nog anderen zijn die adressen weten en positieve ervaringen hebben, dichter bij de streek Terneuzen => ik hoor het graag!!

Bovenaan Onderaan