Inbouw origineel skoda bluetooth carkit module

bobracing

Forumguru
Als het goed is heb ik er eentje kunnen vinden in duitsland :)
Volgende stappen zijn mss een multifunctioneel stuurwiel enof maxidot :)
Volgend mij is dat ook redelijk te doen mits je de juiste spullen hebt nietwaar?

laagvlieger

Forumguru
He grappig, wist niet dat er in de Fabia voor de binnenverlichting ook verschillende verlichtingsunits waren. Is dit wat er bedoeld wordt? Ik heb alvast zo eentje in mijn fabia, met erachter een opbergvakje voor een zonnebril of iets dergelijks.

Free-Shipping-Original-VW-Golf-4-Bora-Caddy-Touran-Passat-skoda-Octavia-font-b-Fabia-b.jpg

Monteurtje

Forumguru
Vandaag een Fabia voor onderhoud gehad. Wel eentje van 2013. Daar zat een binnenverlichtingunit in met microfoontje.
Onderdeelnummer opgezocht: 3B0 947 105 C. Prijs 56 euro

bobracing

Forumguru
THX monteurtje! Helemaal top!
Heb je trouwens me ander topic gezien van 2 foutmeldingen, heb ze na de melding en reset niet meer gehad na een rit van 150km..

Green

Actief lid
Even een vraag aan de heren die er wss verstand van hebben:D
Bij mijn auto geeft de admudsen aan dat hij geen telefoon kan vinden,via dit forum al gewezen op de bijrijders stoel of daaronder ook een module zou zitten!!,daar zit alleen een plastic plaatje incl bekabeling stekker en geen module.
Dus ik denk dat vorige eigenaar deze even heeft geleend:arghh:.

Nu al even opzoek naar zo,n module op verschillende verkoopsite,s.
Weten jullie of alle module geschikt hiervoor zijn ,dus bv als deze past op een rns 310+510 etc.
Ik heb nu een gevonden met als volgt de omschrijving.

VW 3c8035730 CE0434 ndk sw 2800

dus zou bovenstaand module passen en of kan iemand nazien welke module zou passen op een skoda admudsen?
Alvast hartelijke dank.:bloemen:
Volgens skoda dealer kost zo,n module min.€275,-,:mad:

Canon-Eye

Forumguru
Volgens skoda dealer kost zo,n module min.€275,-
Bezint eer ge begint...!

Ik heb de auto (FII GL combi) destijds nieuw gekocht met de fabrieks-bluetoothmodule incl. bediening vanaf het stuurwiel en heb daar erg slechte ervaringen mee: beschrijving zie deze post onder negatief/2a t/m d.
Uiteindelijke oplossing: het hele ding door de dealer laten verwijderen en vervangen door een Parrot. En die doet wél alles wat-ie moet doen, al kan ik nu alleen het volume nog vanaf het stuur regelen (zelfde wieltje als voor de radio).
En hij is nog een stuk goedkoper ook...

Rallye

Forumguru
Als ik dit onderdeelnummer google kom ik op http://www.tdiclub.nl/viewtopic.php?t=51953. Dan lijkt het wel een oude module te zijn. Ik weet niet wat je budget is, maar op marktplaats (zoek op Skoda bluetooth, of volkswagen bluetooth) staan volgens mij nieuwere.

Echte oude modules konden alleen goed communiceren met de Nokia's uit die tijd, vandaar de vele problemen. Ik zou een zo nieuw mogelijke module nemen. De verkoper weet evt. of hij past/werkt.

Michelv.

Forumguru
Op marktplaats adverteert er een bedrijf uit Apeldoorn met bluetooth module's, bel die ff op en die kan je haarfijn uitleggen wat je nodig hebt en is tevens niet zo gek duur met zijn module's.

bobracing

Forumguru
Het bedrijf uit Apeldoorn heeft mij de set dus geleverd! Prima gozer en prima prijs.
Ik ben blij dat ik mijn parrot eruit heb kunnen gooien, wat een K*T ding is dat.
Had de 9200 erin zitten dus een erg luxe, maar ik stoorde me aan de bediening op het stuur, dat los extra scherm en zodra me telefoon maar enigsinds activiteit had mute de radio... Nu gewoon de parrot zooi eruit, originele VS skoda module erin gezet en ik kan nu eindelijk bellen en gebeld worden zoals het bedoelt is! Dit werkt prima met een Sony Xperia Z3 dus een nieuwe telefoon!

bobracing

Forumguru
PS, mijn nieuwe binnenverlichtings unit was ook binnen, inbouwen was echt 3 minuten werk en nu werkt de microfoon prima en heb ik een optie erbij zoals extra lees verlichting.

GJ M

Forumguru
@bobracing Hoe heb je de mic bevestigd achter de binnenverlichting unit? Heb de mic nu aan het plastic van de lamp, wil m echter graag achter het roostertje plaatsen

bobracing

Forumguru
Klopt, heb wel een andere verlichtingunit moeten kopen op ebay a 15 euro waar deze uitsparing voor in zit, tevens nu de optie erbij van extra leeslampen. Werkt perfect :)

Bovenaan Onderaan