Inbraak gevoelig?

CDK

Forumguru
Airbags zijn ook HOT momenteel!!
geen merk gaat vrij uit, de Benz GL van m'n schoonvader is vorige week ook gestript, alle airbags er uit, stereo-navigatie-tv-inbouwschermen met hoofdsteunen ja zelfs de speakers waren verdwenen PD Amsterdams havengebied

Gieliovd

Forumguru
Edit: Ik nuanceer mezelf maar even.

Van mij mogen ze de heterdaadjes en de veelplegers naar een arbeidskamp sturen.

Ooooh wat zegt 'ie nu!!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

VWim

Forumguru
Populaire uitspraak @Gieliovd!

Vervelender wordt het alleen als jij of je beste vriend ineens vals beschuldigd wordt van diefstal en op de nominatie staat om een nekschot te krijgen....

Diefstal is vervelend, maar helaas dagelijkse realiteit in onze wereld.

Gieliovd

Forumguru
Je hebt gelijk, ik heb mezelf al genuanceerd. Vorige week ook de auto van een kennis leeggestolen, zit net een filmpje te kijken van aso medehollanders... zit wat frustratie.

Verdere discussie gaan we niet aan, daar komen we toch niet uit.

Ps. ik ben niet van de populair zijn hoor.

• Leuk
Waarderingen: VWim

Rick

Senior Member
Airbags zijn ook HOT momenteel!!
@Rick reken daar maar niet te veel op!:D
Je hebt plannen? :)
En dat baseer je op? Gevoel? Ik denk dat diefstal juist heel vaak niet op internet staat ;) De meeste eigenaren zitten niet op een auto forum hoor!
Ik herinner me nog heel goed dit forum, wat niet eens een echt forum was, van allemaal lotgenoten die hun leed hier met elkaar deelden: http://volkswagen.startpagina.nl/prikbord/8635814/diefstal-rns-510. Dit soort omstandigheden nu nog niet gezien mbt de nieuwste Columbus en ook nog geen begin ervan terwijl de Golf en O3 toch al een jaartje meedraaien.

Maar elke discussie hierover is zinloos, want een glazen bol heeft niemand. Mijn eigen inschatting is dat de nieuwste generatie minder gevoelig is dan de oude.

Blackokkie2

Forumguru
Een oplossing zou zijn dat er geen auto meer gemaakt worden zonder Columbus/Amundsen. Wat er al in zit hoeft niet meer gestolen te worden om erin te zetten. Maar dat doet VAG niet, ze verdienen teveel aan het vervangen van het gestolen en gesloopte spul.

Bovenaan Onderaan