Indicatie tankinhoud

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gieliovd

Forumguru
Jaaaa, maar ik spreek van een volle tegen een bijna lege tank.

Thnx, ik ga mezelf in het pak hijsen.

cvegreen

Forumguru
Ik vind mijn computertje een heel optimistisch ding hoor. Ik zou wel kunnen blijven doorrijden denk ik . Die zakt bijna niet onder de 100 km actieradius . mijn thermometer is ook zo'n optimist , heeft gemiddeld zo'n anderhalve graad meer aan , dan wat het in werkelijkheid is . Het oppassen geblazen piepertje piept al bij +4°C bij ieder andere wagen die ik gehad heb was dat bij +3°C. Niet dat ik me eraan stoor hoor , daarvoor is het veel te leuk rijden met mijn skoda .

Gieliovd

Forumguru
Ik vind het juist heel erg meevallen hoe optimistisch de thermometer is. Hij wijkt meestal zo'n 0,5 graad af in positieve zin.
Ik vind het prachtig al die toeters en bellen aan de auto, neem ik dat er graag op de koop toe.

De auto van mijn pa die geeft aan dat het 15 graden is buiten wanneer het een graad of 7 is. Die is pas in de war.

Die zit gemonteerd aan het spruitstuk denk ik :crazy:

cvegreen

Forumguru
Ik vind het prachtig al die toeters en bellen aan de auto, neem ik dat er graag op de koop toe.

Ik hou ook van veel lichtjes in de wagen, maar signalen vind ik dan weer minder leuk. je bent leuk aan het rijden dan hoor je plots zo'n iritant piepje om aan te geven dat het 4°C is buiten. Ik schrik me elke keer weer op nieuw een bult . Is meer als genoeg dat hij piept als die benzine tank weeral leeg is . Dat is mijn bescheiden mening he .

Gieliovd

Forumguru
Huh? Ik heb nog nooit een piepje gehoord hoor! Hij komt altijd netjes naar voren op het scherm als hij 4 graden registreert maar piept gelukkig niet.

Hij piept alleen als ik mijn gordel niet om heb of het ruitensproeiervaatje wéér eens leeg is. Oja, en bij de handrem ook.

Het is verdomd doordacht allemaal! Dat ik hem net had vergat ik die handrem.. pieeeeeeeeeep.... wat krijgen we nu! Oja, die rem :)

cvegreen

Forumguru
Ha , dat is dan ook weer iets dat erbij zal gekomen zijn bij de facelift zeker . Die van heeft wel een piep aan als hij op 4°C komt , piept wel niet als het 4°C of minder is bij de start, dus enkel als de temp onder die 4°C komt tijdens het rijden.
Of hij nu een piep slaakt als ik de gordel niet om heb weet ik niet , is altijd het eerst wat ik doe als ik in de wagen stap , dan doe ik mijn gordel aan nog voor ik mijn motor doe draaien.
Mijn ruitenspoeiervaatje is nog niet leeg geraakt in die korte tijd dat ik hem heb.
Heb ook nog geen enkele keer mijn handrem vergeten , dus dat weet ik ook nog niet , dus nog heel veel te ontdekken aan mijn wagen . :xyxthumbs:

Gieliovd

Forumguru
Kan ook puur een instelling zijn in de computer. Die standaard uit staat en ingeschakeld is bij jou. Trek je accu er maar eens uit zoals ik recent heb gedaan.

Werken je ramen niet meer enzo, heel leuk :D

Esje

Lid
Bij mij zijn de meeste piepjes volgens mij uitgeschakeld. Kan het me voorstellen want ik schrik me elke keer dood als de brandstofpiep gaat!! Maar die van mijn ruitensproeier zou ik wel handig vinden want op de een of andere manier is die bij mij altijd zo op! (klein rot tankje ;) haha)

joergarms

Senior Member
Bij mij piept er ook van alles.
Vindt die piep bij 4 graden geen probleem, das namelijk eenmalig, en niet continu tijdens het rijden.
Mooie van Maxidot is dat je tijdens het rijden voortdurend de temp zie.
Dat display kan ook de bovenste regel in het rood weergeven, bij bijvoorbeeld ernstige meldingen zoals koelvloeistof tekort.

Gieliovd

Forumguru
Welke temperatuur zie je continu?

Mijn sproeiervloeistof piept dus wel, PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEP!

Hij gaat inderdaad snel leeg.. terwijl er veel in zit.

Fabia

† In Memoriam
Welke temperatuur zie je continu?

Mijn sproeiervloeistof piept dus wel, PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEP!

Hij gaat inderdaad snel leeg.. terwijl er veel in zit.

Zit standaard op de Elegance uitvoering. Ik mis het best wel nu ik een Equipe+ uitvoering heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan