Informatie O2 BE

Ad_O2

Lid
Pfff, wat een geld voor een beetje folie op je ruiten.
Begin ik zo'n vrek te worden of wordt alles je nu zo'n beetje door je strot gestampt
confused.gif

LenK

Forumguru
@ad5000
Je gaat toch geen €500 betalen voor donker gemaakt glas, voor wat plakplastic? Gekkenwerk.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Ad_O2</font><hr />

Je bent geen vrek, het is gewoon afzetterij.

[/ QUOTE ]

Ad_O2

Lid
Mmm, is dit misschien iets..
Voor al dat geld is het misschien goedkoper om je ruiten te laten demonteren en ze te laten spuiten aan de binnenkant???? (donker transparant danwel
grin.gif
)

ad5000

Actief lid
Geloof me, 500 euro ga ik liever op een andere wijze stuksmijten (weekendje met mijn meisje naar weet ik waar
529.gif
).

Toch vind ik het er prettig om dat donkere glas te hebben, maar niet tegen deze prijs.

Ik denk dat ik als vervanger maar voor een setje sunboys o.i.d. ga, maar die zijn ook niet echt cheapo.

elcocheSKODA

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

Maar tis allemaal een kwestie van smaak nogmaals !!!

[/ QUOTE ]

Hoi Frankie,

Concludeer ik het juist, vanwege jouw onderschrift, dat je al een nieuwe hebt besteld??
crazy.gif

Of heb ik wat gemist ??
confused.gif

Zo ja, welke dealer gaat hem leveren??
smirk.gif

Frankie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: elcocheSKODA</font><hr />

Maar tis allemaal een kwestie van smaak nogmaals !!!

[/ QUOTE ]

Hoi Frankie,

Concludeer ik het juist, vanwege jouw onderschrift, dat je al een nieuwe hebt besteld??
crazy.gif

Of heb ik wat gemist ??
confused.gif

Zo ja, welke dealer gaat hem leveren??
smirk.gif

[/ QUOTE ]

Ik heb m besteld bij de wagenparkbeheerder !! Deze is akkoord met prijs en zal deze nog iets proberen te verlagen. Voor mij is ie dus besteld, maar voor ze in de fabriek n seintje krijgen zal nog wel ff duren
smirk.gif

Welke dealer ?? no idea !! bij ons is t zo dat de leasemaatschappij uiteindelijk bepaalt welke dealer. Ik hoop in de buurt, maar t kan ook zo ns ver af zijn...

Ps: heb handtekening ff aangepast !!
smile.gif

ad5000

Actief lid
[/ QUOTE ]

Welke dealer ?? no idea !! bij ons is t zo dat de leasemaatschappij uiteindelijk bepaalt welke dealer. Ik hoop in de buurt, maar t kan ook zo ns ver af zijn...

[/ QUOTE ]

De meeste dealers gaan gewoon mee in de korting die gegeven wordt op centrale levering. Doordat je dan een 'band' opbouwd of al opgebouwd hebt, is deze vaak bereid iets extra's te doen, ook op een business edition
471.gif

Frankie

Actief lid
Nog ff een laatste vraag. Heeft niet direct met EEN BE te maken, maar wel de bestelling van de mijne. Wagenparkbeheerder kwam terug met definitieve offerte en ik hoef alleen nog maar ja of nee te zeggen. Zit wel met het volgende: In de offerte staat een meerprijs van €35 euro p/m voor de Pegasus velgen ipv de standaard Vega's. Ik vraag me sterk af of ik dat wel moet doen. Toen ik vertelde dat de BE standaard al die 16" Vega's heeft viel ie bijna van zijn stoel, dat ik €35 p/m over heb voor iets mooiere velgen..
smirk.gif

Ik heb nog een paar dagen bedenktijd. Budget is blijkbaar geen probleem (tot waar ik nu ongeveer zit). Kan dus ook iets anders leuks nemen daarvoor..

Wat denken jullie ?

Rallye

Forumguru
Natuurlijk kan ik niet in je portemonnee kijken, maar ik vind dat 17" velgen de Octavia echt àf maken. 16" zijn me te klein.

JettaFreak

Actief lid
35 euro p/m vind ik wel heel erg overdreven. Dat is 420 euro per jaar extra tov 16". Sportpakket + 17" Pegasus kostte voor mij ongeveer 25 euro p/m extra t.o.v. de standaard Elegance 15". Veel wijsheid gewenst.

Groet,

JettaFreak

ad5000

Actief lid
Tja een 17" is misschien wel mooier, maar zeker niet comfortabeler. Ook is een 17" band een stukje duurder en slijt hij harder.

Er moet dus verder gekeken worden dan alleen naar de 'kale' meerprijs van de velg.

Ik houd het lekker bij 16"

Ad_O2

Lid
Ik denk dat je voor dat geld beter zelf een setje kan aanschaffen, kan je ze later nog verkopen ook
crazy.gif

Kan je de Vega's gebruiken voor winterbanden.

Het is maar een idee hoor!

Maare, het is wel veel geld voor een "iets" meer af....

Frankie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Matra_Murena</font><hr />

Op een Elegance kosten Pegasus E 495,= extra. Dus ik denk dat die 35 Euro per maand wel extreem veel is.

[/ QUOTE ]

Pegasus op BE kosten volgens LeasePlan €950 ofwel €35 p/m. Dus wel iets meer dan de €495 op een Elegance..

Jager

Actief lid

Op een Elegance kosten Pegasus E 495,= extra. Dus ik denk dat die 35 Euro per maand wel extreem veel is.

[/ QUOTE ]

Pegasus op BE kosten volgens LeasePlan €950 ofwel €35 p/m. Dus wel iets meer dan de €495 op een Elegance..

[/ QUOTE ]
Klopt de Pegasus is 500,= bij een Elegance, wat ze bij de business doen is via het zogenaamde directset werken, Dan kost 17" ongeveer een 1000,=
Heb voor hetzelfde dubio gestaan en toch maar gekozen voor de standaard 16"

Ad_O2

Lid

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

Is dat dat met inleveren van je 16" vega's of hou je die dan erbij?
Anders vind ik het wel héél duur, je betaald bijna het volle pond voor je pegasus!
crazy.gif

MaartenL

Nieuw lid
Om het makkelijker (of lastiger) te maken heb ik wat foto's geupload van een Octavia II met de velgen Pegasus, Vega, Sirius en Orion eronder. Kijk en vergelijk.

Bovenaan Onderaan