Inhouden Superb

CDK

Forumguru
klopt met de klacht van ketting/spanner schijn je in elk geval in beginsel geen meldingen van te krijgen, mooi kl*te allemaal!

s-line

Forumguru
Vandaag de boel schoon gemaakt, en
reiniger van de dealer gekregen omdat ik veel korte ritjes maak.
De tsi blokken zijn ook heel gevoelig voor vervuiling omdat de injectoren rechtstreeks in het blok zitten, waardoor het inlaatspruitstuk snel vervuild. Die info kreeg ik ook al van JD en ook van mijn vrienden van de seat dealer hier om de hoek.Maar ik moet zeggen dat hij vandaag weer als van ouds reed! Volgens de seat dealer zijn de bougie's ook zeer gevoelig zeker bij korte stukjes. Maar ik heb ze nu eerst schoon gemaakt,voor ik van alles ga vervangen. Volgens de dealer is er niets aan de hand met de ketting spanner want als hij versprongen is zou hij ook een melding op het dashboard geven en dat probleem is eigenlijk meer van 2009/2010 daarna zou dat al verbeterd zijn. Dus ga ik daar maar vanuit en ze zijn op de hoogte nu dus....
Als er weer nieuws is laat ik het jullie weten.:thumbsup:

s-line

Forumguru
Heel af en toe nog een klein schokje maar gaat wel als de brandweer!!:yeehaa:
Moet ik trouwens nu nog zo een citigo logo bestellen en zwart maken voor je, Patrick?

eddiea

Forumguru
Heel af en toe nog een klein schokje maar gaat wel als de brandweer!!:yeehaa:
Moet ik trouwens nu nog zo een citigo logo bestellen en zwart maken voor je, Patrick?

Doet ie dat schokken bij een koude motor Michiel? Ik had het ook met mijn Superb maar alleen bij een koude motor.

Der Einser

Forumguru
@ Michiel: als het kan graag ja,.. Dan plant ik die meteen op die nieuwe strip van de grill die jij nog hebt van me.

Bovenaan Onderaan