Toevallig het spiegelmenu uitgezet in VCDS of zo? Of heeft je dealer onlangs onderhoud gedaan?Ik heb vandaag gekeken, het hele spiegelverhaal is verdwenen uit mijn menu, maar ze klappen wel gewoon in met openen en sluiten, ook dipt hij gewoon bij achteruit rijden, volgende week zaterdag ben ik toch bij @Antera voor de verlaging van de O3 van mijn broer, heb hem al een berichtje gestuurd, hopelijk kan hij er naar kijken, dan neem ik mijn eigen auto ook mee
Wellicht toch een storing over het systeem geweest als het normaal gefunctioneerd heeft. Je ziet ook geen foutmelding meer??@ertromp het staat allemaal aan als ik met VCDS kijk, ook uitzetten en weer aanzetten helpt niet, maar mijn lane assist is ook verdwenen geweest (zonder tussentijds aan de kabel te hebben gezeten) na opnieuw aanzetten blijft dat goed, mijn vermoeidheidssysteem in ook niet te benaderen, staat wel in het menu maar als je klikt zegt hij momenteel niet beschikbaar. Hij is niet bij de dealer geweest, onderhoud duurt nog 13000km.
Ik gebruik de laatste versie van VCDS, dus niet de beta.
Welke optie is dat in de Columbus? Zit dit in de EBL?en het moet aangevinkt zijn in je Columbus ook natuurlijk..
toch maar raar éWissers en spiegels
maar bij mij is het niet zichtbaar momenteel...