Inlaatspruitstuk 1.8TSI

VAG-man

Forumguru
Afgelopen vrijdag walnutblasting laten uitvoeren samen met nieuw inlaatspruitstuk. De bougies had ik een dag daarvoor zelf vervangen.
Storing op dashboard blijft weg. De auto herken ik haast niet weer. Wat fijn om alle paarden weer te hebben en dat dit zonder hotten en stoten gaat.

Highway

Forumguru
Fijn te horen dat je probleem is opgelost en bedankt voor de terugkoppeling! Waren de kleppen erg vervuild?

Eltjo

Forumguru
Dat is heel mooi!
I.v.m. vervuiling en lekkerder rijden; rijd je ook lange (>100 km b.v.) of zijn het meer kortere stukken die jij rijdt?

VAG-man

Forumguru
De kleppen waren heel erg vervuild. Beetje de ergste plaatjes die je op internet kan vinden.
De motor (2015) had 160k gedraaid, waarvan ik zelf 105k heb gereden. De vorige eigenaar woonde redelijk in het centrum van Amsterdam. Ik denk dat hij voornamelijk korte stukken reed.
Mijn woon/werk verkeer is 37km enkele reis. Korter dan 20km enkele reis gebeurt niet.

andrehj

Forumguru
Afgelopen vrijdag walnutblasting laten uitvoeren samen met nieuw inlaatspruitstuk. De bougies had ik een dag daarvoor zelf vervangen.
Storing op dashboard blijft weg. De auto herken ik haast niet weer. Wat fijn om alle paarden weer te hebben en dat dit zonder hotten en stoten gaat.
Mooi dat het nu (eindelijk) opgelost is!
Heb je de injectoren ook nog vervangen?
En waar heb je deze walnutblasting laten doen? Ik zit erover te denken om dit over een paar jaar ook nog eens te gaan doen.

• Leuk
Waarderingen: Tees

VAG-man

Forumguru
Jazeker injectoren ook vervangen. Was nog geen 6 tientjes per stuk dankzij jou tip.
Ik heb het laten doen bij Vakgarage Boertien in Hoogeveen. Erg tevreden hoe de communicatie gaat en het werk. Mocht zelf de onderdelen aanleveren.

Bovenaan Onderaan