Innocenti stelt zich voor

innocenti

Forumguru
Geen idee nog of ik een topic ga openen over mijn auto.

Dus hier maar even kort:
Nu 4000km gereden. Heerlijke auto om te rijden, comfortabel, voldoende vermogen, heerlijk ruim, zalige automaat, Canton geluid is prima. En ik zit nog steeds op de orginele stoel.

Wel wat aanpassingen gedaan.
- LED T10 lampjes in de koplampen voor witte wimpers
- LED leeslampjes
- LED voetenlampjes
- LED kofferbak verlichting
- LED nummerplaatverlichting

Vandaag bij Antera geweest om VCDS aanpassingen te doen
- DRL met achterlichten
- LED kentekenverlichting
- START/STOP uit
- DRL dimmen bij knipperfunctie
- Mogelijkheid om R spiegel te kantelen bij achteruit
- TSC geactiveerd
- Follow me home via mistlampen ipv xenon
- ventilatorstand zichtbaar bij AUTO
- bochtenverlichting mistlampen uit (wat een onzinnige functie met AFS lampen)
- AFS meesturen snelheid verhoogd naar 70km/h

Gasrespons niet aangepast. Had geen zin omdat ik Drive mode heb. Drive Mode was bij mijn auto pas na 3000km te activeren. Hebben meer mensen dit gemerkt.

@Antera, Bedankt voor je hulp. Topgozer, zeer kundig!

TO DO
- Milotec blenden monteren.
- Zilveren spiegelkappen plaatsen
- LED in mistlampen
- 18 inch zomerwielen over een paar maanden
en dan wat foto's maken en plaatsen.

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 24009

Welkom en leuke aanpassingen, moet ik mij ook maar eens in gaan verdiepen...

innocenti

Forumguru
Good bye Skoda. Auto is aan het einde van het leasecontract gekomen. Ondanks een redelijke start niet echt gelukkig geweest met de auto. De DSG viel tegen en helaas is het zoekerige rijgedrag nooit opgelost. Voor mij voorlopig geen Skoda meer. Ik heb een Mini Clubman Cooper S automaat als nieuwe lease auto uitgezocht.

andrehj

Forumguru
Good bye Skoda. Auto is aan het einde van het leasecontract gekomen. Ondanks een redelijke start niet echt gelukkig geweest met de auto. De DSG viel tegen en helaas is het zoekerige rijgedrag nooit opgelost. Voor mij voorlopig geen Skoda meer. Ik heb een Mini Clubman Cooper S automaat als nieuwe lease auto uitgezocht.
Tot ziens David (bij voorkeur IRL) en veel plezier met je "Mini" (zo'n Clubman is eigenlijk meer een "Maxi"), ik rij lekker door met de Superb (al heeft die in 2020 maar 8000 km gereden).

Bovenaan Onderaan