Inparkeersysteem

Ola Todos,

Heeft er iemand een Inparkeersysteem op de wagen die hij of zij ook heeft gebruikt??
Bij mij zit ie er op maar ik vertrouw het voor geen meter.

Ervaringen??

Elac

Lid
Ik hem ook al een paar keer gebruikt, maar in drukke straten doe het nog op de normale manier.Maar ik vertrouw het systeem wel!

Elac

Jasper02

Banned
Haha.. Heb het ook maar in sommige situaties vertrouw ik er ook niks van... Gebruik hem ook werkelijk nooit in nederland... Mijn vrouw wel in Italie.

Jasper02

Banned
Kan ook even navragen bij de dealer dat als die wel schade maakt je dan hun aansprakelijk kan stellen haha. Het is wel eng soms, gaat op de cm af langs de andere auto soms. Bij kleine plekjes doe ik het toch liever zelf.. En je moet al helemaal geen ongeduldig persoon achter je hebben staan.

:laugh: @Rallye: jawel, maar ESP en Airbag gebruik je als het goed is niet moedwillig. En de remmen ...... :super: gebruik ik zo weinig mogelijk, stel voor :grin:

Ff sereneus, het zit bij mij tussen de oortjes, ik wordt al nerveus als mijn vrouw (of eenieder ander) gaat parkeren en achterstevoren in de auto zit.....

RogerS

Forumguru
Als ik het gebruik dan werkt het prima maar meestal vergeet ik het. Zelf inparkeren gaat toch sneller zeker omdat je voor en achter sensoren hebt.

Ik heb zelf nogal nekproblemen. Daarom gebruik ik het systeem toch wel regelmatig en tot heden zonder enig probleem.
Ik vind het erg comfortable.

Ik rij automaat, dus ik moet wel mijn voet op de rem houden en dan laat ik de auto rustig zelf insturen.
De stoere inparkeerders onder ons zullen het wel een nutteloos systeem vinden.
Maar ik hoef niet steeds te steken, totdat de auto goed staat geparkeerd. Het systeem parkeert de auto feilloos in een minuscuul gaatje.

Jasper02

Banned
Ik rij automaat, dus ik moet wel mijn voet op de rem houden en dan laat ik de auto rustig zelf insturen.
De stoere inparkeerders onder ons zullen het wel een nutteloos systeem vinden.
Maar ik hoef niet steeds te steken, totdat de auto goed staat geparkeerd. Het systeem parkeert de auto feilloos in een minuscuul gaatje.

Ik rij ook automaat. Maar gebruik als ik het gebruik wel me rem. Ben dus niet de enige.

SweetRevenge

Actief lid
Al regelmatig gebruikt en het werkt perfect. Om eerlijk te zijn vind ik het wel een leuke gadget maar een beetje nutteloos. Als je "manueel" inparkeert gaat het sneller en krijg je de auto in kleinere plekjes.
Uiteraard blijf je wel zelf verantwoordelijk om te kijken of je nergens tegenaan zit en op tijd te remmen. Je kan 'm dus niet laten inparkeren en ondertussen rustig een SMS tikken.

Canon-Eye

Forumguru
Het lijkt me wel leuk, maar ook weer niet leuk genoeg om er extra geld voor over te hebben als het een losse optie is.

Ik kan het zelf wel... Heb ooit inparkeren moeten leren tijdens een vakantiebaantje als 18-jarige, rijbewijs nog nat, als ik met de kever van m'n baas terugkwam bij kantoor en het beschikbare gaatje meestal niet veel meer dan een centimeter of 10 à 15 voor en achter over liet. Portier open en onder de auto door kijken waar die stoeprand nou zit - zo'n training krijg je vandaag de dag niet vaak meer.

J126R

Lid
Al een paar keer getest en werkt feilloos, inderdaad soms met een bang hart. Voor de rest maak ik er eigenlijk weinig gebruik van ...

Bovenaan Onderaan