Inparkeersysteem

CharlesTucker

Forumguru
Het systeem parkeert de auto feilloos in een minuscuul gaatje.
Ik ook :)

Verder sluit ik me bij bij onder andere Canon-Eye aan, ik vind het technologisch wel een leuke gadget, en knap gemaakt. Zo eenvoudig lijkt me het nog niet. Maar ik geef m'n geld liever aan iets anders uit. Maar als je om de een of andere reden moeite met parkeren hebt, bijvoorbeeld als gevolg van, zoals eerder genoemd, een wat minder meewerkende nek of schouder of zo, dan lijkt het me wel een uitkomst.

interessant dat de wagen zelfs het kleinste gaatje kan benutten bij gebruik van deze optie.

Overigens ik heb deze optie nooit besteld maar de Superb stond zo in de showroom in Lommel en was tegen een grote korting binnen een week leverbaar.
Aangezien ik op dat moment zakelijk de wagen nodig had (en prive, wilde er meteen mee wegrijden:xyxthumbs:) heb ik voor deze gekozen en na 19000 km nog geen spijt

SweetRevenge

Actief lid
Houd dat inparkeersysteem ook rekening met bijvoorbeeld trekhaken van andere auto's die uitsteken?

Daar heb je inderdaad parkeersensoren voor. Het systeem remt niet zelf, dat moet je zelf doen aan de hand van de biepjes van de PDC. De PDC dedecteert wel trekhaken, dus onrechtstreeks houd het systeem er rekening mee.

RayDelft

Forumguru
Ik heb het op mijn S2 Combi en het werkt vortreffelijk. Soms denk je, omdat hij zo krap indraait, dat je met je neus de auto voor je gaat rammen, maar dat gebeurt niet.
Natuurlijk wel zelf (bij)remmen. Ik gebruik het overigens bijna nooit. Hooguit voor de lol. Zelf indraaien gaat sneller.

Bovenaan Onderaan