Instaplijsten O2

newwolf84

Forumguru
Zo het pakketje is geleverd, naja pakketje ? Kreeg direct de vraag van vrouwlief wat heb je nu in vredesnaam besteld ? een nieuwe auto ? Mja idd de doos was wel erg groot naar mijn mening...

inv4v4.jpg

en de lijst met het face lift logo...krijg het vrijdag en zaterdag nog druk met alle montage...

2qizbxd.jpg

Berry1912

Forumguru
Ik hoop niet dat je bij een dealer werkt @newwolf84 want als je vrijdag EN zaterdag aan het plakken bent.....

Trouwens leuk ingepakt daar door die sjeggen met dat balletjes papier.

newwolf84

Forumguru
Dat zijn afdekkapjes waar de deur in het slot valt, zeg maar om het u beugeltje heen

plaatjes zeggen meer dan woorden...

o7q4r8.jpg

• Leuk
Waarderingen: GJ M

Taffy

Forumguru
@Nicky3d en @newwolf84
Jullie moesten niets extra afrekenen ? Invoertax bedoel ik...
Ben daar altijd zo bang voor als ik iets groter bestel bij onze Chinese vrienden....
Weerhoud mij een beetje tot nog toe .....

newwolf84

Forumguru
Nee niks, de lijsten komen uit Tsjechie en dat sierstukje uit China. Heb van die keren dat ik uit china heb besteld nog never nooit niet invoerrechten oid betaald. Meestal drukken ze er wel "gift" op of zoiets dergelijks en tot nu toe gaat dat elke keer goed.

newwolf84

Forumguru
Die kwamen idd ook daar vandaan, echter passen deze niet. Misschien op de O1 maar bij de O2 zijn die beugels niet ovaal zoals het afdekkapje is. Moet er ook eerlijk in zijn dat ik daar niet naar gekeken heb, heb ze zo besteld maar goed tis niet anders, misschien wil de buurman met zijn O1 ze wel hebben als ze er tenminste oppassen...

Taffy

Forumguru
Had helaas een andere ervaring met een Chinese bestelling, weliswaar was dit wel een andere webshop.
Heb nu wat andere dingetjes besteld bij Ali, dus ben benieuwd

newwolf84

Forumguru
Tot nu toe alleen maar positief, zal vast nog wel eens mislopen.

Over mislopen gesproken, had vandaag wel een bonnetje in de bus van PostNL dat ze me gemist hadden..met weer een pakketje uit China...

newwolf84

Forumguru
Gisteren de stickerset binnen gekregen. Aangezien ik alle logos al vervangen had voor het origineel bleef die op het stuur zitten. Dit heb ik maar opgelost met een 3d sticker van Chinese aard. Om nu de hele airbag module te veranderen vanwege een logo vond ik een beetje te gortig.

Geen idee of hij lang blijft zitten, we zullen het zien.
Wel lijkt het nieuwe logo mooi icm het stuur. De sticker is iets kleiner dan het logo dus je ziet de rand nog wel zitten, vraag is of dit echt storend is. Tot nu toe vind ik van niet, opzich wel een grappige sticker, je voelt het logo echt. De chineesjes hebben er wel hun best op gedaan. ;)

Hierbij nog een 2 tal plaatjes:

2ut0rox.jpg

2uglwnn.jpg

Bovenaan Onderaan