Instructie vervangen logo's Octavia II FL

Happyman

Forumguru
Ik heb ook ooit de letters van mijn Golf verwijderd van de achterklep. Als je onder een bepaalde hoek naar de achterklep keek zag je de letters nog steeds. De achterklep is toen gepolijst, daarna waren de letters echt weg.

Maar mooie how to. Ik denk dat ik het met de tijd ook ga doen. Heb je nog een foto van je velg met een nieuw naafkapje?

Happyman

Forumguru
Staat goed. Ik heb die velgen er ook onder zitten. Ben wel benieuwd of deze logo's lang goed blijven.

Joske

Forumguru
Iemand een golfbal richting je koffer gegooid? ;) zie daar (jammergenoeg) een putje in het koetswerk?
De emblemen vind ik mooi, maar op de velgen niet ( ik denk dezelfde te hebben) en dat staat wel mooi met het groene logo vond ik :) (eigen smaak uiteraard!)

Blacky

Forumguru
Iemand een golfbal richting je koffer gegooid? ;) zie daar (jammergenoeg) een putje in het koetswerk?
De emblemen vind ik mooi, maar op de velgen niet ( ik denk dezelfde te hebben) en dat staat wel mooi met het groene logo vond ik :) (eigen smaak uiteraard!)

Joske je hebt goede ogen. Links 3 putjes en rechts 1. Die komen alle nog weg. Wacht op offerte .Vrouwtje heeft tegen de kliko gereden(heb dat al eerder gemeld). Dan heb je ook Pegasus velgen, je heb gelijk ik vond het logo oké maar nu vind ik ze mooier.

clapton

Senior Member
Ziet er goed uit Rutgerm! Heb een Yeti van het huidige model (Platin Grey) in bestelling. Dus nog met de oude logo's. Ik vind de nieuwe logo's op het grijs veel beter staan. Nu heb ik een poging gewaagd op de site van Hcsale, helaas lukt het me niet om ze te vinden. Heb ik de OEM nummers daarvoor nodig?

clapton

Senior Member
Thx Rutgerm, de afmetingen van de logo's O2 en Yeti zijn dus gelijk?
Verklaart dan ook de variabele nokjes Het grill embleem.

Blacky

Forumguru
Gevonden op het octavia forum. Vind het zelf niet mooi maar dat is mijn smaak.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    276,8 KB · Weergaven: 117
Bovenaan Onderaan