Instrumentenpaneel voor Maxi Dot

ad5000

Actief lid
Als ik zo op eBay kijk naar zijn recenties en wat hij zoal verkocht heeft, denk ik dat hij bij Skoda werkt en af en toe iets de fabriek uit.....

Hij heeft wel leuke spulletjes, bluetooth telefoonkit, originele GPS antennes of lederen multi-functionele stuurwielen met de units erbij.

Ook verkoopr hij originele (nieuwe Nexus, compleet met 11 CD's en alle kabels, etc.).

Doe er jullie voordeel mee.

Deje

Lid
Blijft nog steeds het probleem van het inbouwen.....
Zul je toch echt voor naar de dealer moeten en dat kost (veel) geld!
407.gif

Ad_O2

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ad5000</font><hr />

Als ik zo op eBay kijk naar zijn recenties en wat hij zoal verkocht heeft, denk ik dat hij bij Skoda werkt en af en toe iets de fabriek uit.....

Hij heeft wel leuke spulletjes, bluetooth telefoonkit, originele GPS antennes of lederen multi-functionele stuurwielen met de units erbij.

Ook verkoopr hij originele (nieuwe Nexus, compleet met 11 CD's en alle kabels, etc.).

Doe er jullie voordeel mee.

[/ QUOTE ]

Hij heeft een hele lijst met positieve reviews / feed back
Lijk me wel dik in orde.

En voor het zelf sleutelen, langzaam beginnen en durven!
Een ding tegelijk...
Heel goed kijken wat je doet, en schrijf je handelingen de noods op.
grin.gif

Deje

Lid
Het omwisselen van de unit zelf kost hoogstens een half uurtje, dus da´s het probleem niet.....
471.gif

Trol

Lid
Nee het ombouwen zou mij nog wel lukken. Maar ik neem aan dat de unit dan niet plots werkt? En dat er ook wat geprogrammeerd moet worden? Zoals ook die startonderbrekingen etc.. kga eens wat dealers afbellen om te zien hoe ze er over denken, de mijne ziet het minder goed zitten precies :s

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Trol</font><hr />

Nee het ombouwen zou mij nog wel lukken. Maar ik neem aan dat de unit dan niet plots werkt? En dat er ook wat geprogrammeerd moet worden? Zoals ook die startonderbrekingen etc.. kga eens wat dealers afbellen om te zien hoe ze er over denken, de mijne ziet het minder goed zitten precies :s

[/ QUOTE ]

Zelf ombouwen resulteert in een auto die niet meer zal starten. Hou hier dus rekening mee. Dit lukt je niet zonder je dealer !

Bovenaan Onderaan