Interieur delen verwijderen S2 (dakhemel)

andrehj

Forumguru
Aangezien de haaievinantennes nog wel eens kapot gaan (dan werkt je Navi niet meer), is dit er wel een goed moment voor om die gelijk mee te pakken. Nu kun je er goed bij. Weet alleen niet wat een antenne los kost.

turboturbo

Forumguru
Betreffende extra lampjes plaatsen, hier zie ik geen noodzaak voor.
Bedankt voor je beschrijving van het stappenplan van de schoonmaak! Ik wil nog eens lampjes thv de achterdeuren maken, omdat ik de kinderen altijd op de tast in de gordels moet doen bij schemer en donker. Maar dat is idd een persoonlijke voorkeur of je dat nodig vind of niet.

Highway

Forumguru
@Peter-036 kan altijd nog, nu wil ik anderen de mogelijkheid geven onduidelijkheden of aanvullingen te kunnen aangeven. Zodoende kan ik het document nog wat aanpassen. Over een tijdje is de kennisbank mogelijk een optie.

Highway

Forumguru
Even een aanvulling.

De parkeerkaart houder was afgebroken. Nieuwe gehaald bij de dealer (kost toch bijna niets). Maar nu moest ik de A stijl bekleding eraf halen.

Gelukkig goed advies mee gekregen. Bij mijn S2 uit 2010: geen kapje waar airbag op staat. Indien wel zou je deze moeten los maken en het schroefje hierachter verwijderen.

In mijn geval zit de bekleding alleen vast met 2 clipjes.

De A stijl aan de bovenkant wat los trekken. Nu kan je ook zien hoe het bovenste clipje vast zit. De A stijl bekleding vervolgens naar boven trekken (redelijk wat kracht voor nodig). De opening waar de 2 clipjes in vallen zijn nl. breder bovenaan.

De bekleding naar boven getrokken en toen kon ik deze er zo af halen. Als je weet hoe - erg simpel. Als je dit niet weet dan trek je waarschijnlijk iets kapot.

Monteren: clips in het grote deel van de opening drukken en vervolgens de A stijl bekleding naar beneden drukken.

Bovenaan Onderaan