Interieur Skoda

Reizende

Actief lid
Ben allergisch voor open daken. Waarom zou je een auto met (automatische) airco nemen en vervolgens een open dak?
In de volle zon wordt het alleen maar heter van binnen... (daarom heeft VAG op de duurste modellen ook van die zonnepanelen met zonneenergie koeling in de open daken)
Ook neemt het windgeruis toe, omdat er altijd extra wervelingen zullen ontstaan aan de buitenkant van je auto.
Daarnaast komt daardoor de binnenhemel naar beneden, waardoor je veel minder hoofdruimte hebt. In vrijwel alle auto's met zo'n fraai verzonken dak zit ik met m'n hoofd tegen die bult aan de binnenkant aan.
Maar sommigen vinden het mooi. :crazy:

Zo zie je maar weer, alles is een kwestie van (persoonlijke) smaak.

Ik heb voor het eerst in mijn nieuwe auto een open dak af-fabriek. Geen rare bult, geen extra windgeluid, en als je last hebt van de zon, gewoon de schuif ervoor. Gisteren in het winterzonnetje dak op stand 'kantel' gezet mét de airco aan. Heerlijk warm binnen en toch lekker frisse lucht. Ik vind het een uitkomst!

bwman

Lid
mijn ocktavia heeft er nu 62000 km op zitten heb ook 2 tieners maar mijn skoda is nog altijd kraak en piepvrij en de bekleding is nog zo goed als nieuw.Peugeot heb ik geen ervaring mee, maar het strakke interieur heeft voor mij de balans laten overslaan samen met het uiterlijk en de zuinige motor (1.9 tdi).ik heb wel spijt dat ik em niet eerder heb aangekocht :24:

Bovenaan Onderaan