Interieurverlichting deur brand niet.

R058

Lid
Zojuist onze Superb opgehaald.
Bij thuiskomst blijkt in een van de deuren de interieur verlichting niet te branden.
Zelf niet gezien omdat de zon scheen bij aflevering maar onze zoon viel het zojuist op.
Ook gezocht bij instellingen. Kleuren zijn instelbaar maar de rechter achterdeur brand niet.

Waar kan dit aan liggen? En is zoiets 'simpel' te vervangen? Zal dit gelijk even bij de dealer melden.

Zal mij het weekend even voorstellen.

EdK

Forumguru
TSja net nieuw en niet echt noodzakelijk
Lekker naar dealer rijden van de week en hun even laten oplossen
NIET bellen want dan ben je pas over 2 maanden aan de beurt !!z

EdK

Forumguru
Noorden naar zuiden van de randstad ??
praat je dan over 20Km ??
Kijk zou je begrijpen als je in Groningen zou wonen en je dealer zou in Maastricht zitten....

EdK

Forumguru
Tsja dan zou je naar een filiaal van de Brug in Heerenveen of Drachten kunnen rijden om te kijken of zij even willen kijken

hemi24

Forumguru
Al geprobeerd of alle overige elekrische functies in die bewuste deur wel goed functioneren?
- geluid uit beide luidsprekers;
- openen en sluiten van de ramen (incl. comfort openen en sluiten);
- uitstapverlichting (voor zover aanwezig).

R058

Lid
Zojuist getest. Alles werkt. Behalve de strip.

Bijlagen

• IMG_20250404_220359060.jpg
    IMG_20250404_220359060.jpg
    1 MB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt door een moderator:

EdK

Forumguru
Je bedoeld de LED strip ?

Zo ja dan zou ik eens in je media unit kijken in de instellingen.
In me Fab waar ik maar 1 strip heb kan ik de kleur veranderen van rood naar wit en kan deze geheel uitzetten als ik me goed herinner.
Dus zou daar eens kijken of er een instelling aangezet moet worden...

R058

Lid

Klopt de ledstrip. Ik heb de keuze uit voorstrip op dashboard, licht bij voeten en zijkant. Individueel per deur kan dit niet aan en uit gezet worden.

Ik heb de helderheid aangepast en diverse kleuren geprobeerd. Echter blijft rechts achter uit. Links werk wel.

Bijlagen

• IMG_20250404_220412489.jpg
    IMG_20250404_220412489.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 6

hemi24

Forumguru
Inderdaad, helemaal aangezien de handgreep wel verlicht is, volgens mij zou de LED-strip op dezelfde stekker zitten…

R058

Lid
Bericht van de dealer, kan voor een diagnose langs de lokale skoda dealer gaan. Als de diagnose is gesteld, dan komen we weer even in contact.

Ik hoop dat het alleen een los stekkertje is. En dat de SOS module vervangen of geupdate gaat worden.

Bovenaan Onderaan