Wat ook een irritatiepuntje kan worden, vooral bij een witte variant, is dat de bekleding in de wielkuipen niet doorloopt achter de schokdempers. Je ziet vanaf de zijkant als je boven de wielen in de wielkassen kijkt de carrosseriekleur. Persoonlijk vind ik dat ook erg storend en cheap.
Bedoel je dit?
Bekijk bijlage 58205
Even lekker showen dat je hem al hebt hé Beertje@Beertje19 op deze foto zie ik het niet, maar op de meeting bij de dealer in St Niklaas was het overduidelijk zichtbaar.
Als de foto een meter lager gemaakt was had je het waarschijnlijk wel kunnen zien.
Oh balen!@StefanLK
Nee, nee, dit is de mijne niet. Dat is een 1.4 TSI 110kw waarmee ik in januari heb proefgereden.
Ik verwachte de Kodiaq (lava bleu) die ik heb besteld in week 17 bij de dealer.
Kijk maar eens hier. Gewoon zelf wrappen.Enige minpuntje van de auto: de Myhtos glossy black interieurlijsten. Niet mooi. Zoals mijn vrouw zei: het lijkt wel of iemand met kaarsvet op die zwarte panelen heeft zitten krassen. Maar even kijken of we aan die lijsten tzt wat kunnen doen
Dat is geen schade. Het zijn wasdruppels die inherrent zijn aan het productieproces en zijn bij vrijwel alle Kodiaqs te zien. Beste mensen hou toch op met het ellaar opfokken. Dacht u nu werkelijk dat een Kodiaq met "schade" door de strenge kwaliteitscontrole komt. Hier dan maar een close up van de "schade" (de wasdruppels dus......)Dit is wat ik met "schade" bedoel, van dichtbij niet te zien alleen van een afstandje
Gelukkig maarBekijk bijlage 58224
Dat is geen schade. Het zijn wasdruppels die inherrent zijn aan het productieproces en zijn bij vrijwel alle Kodiaqs te zien. Beste mensen hou toch op met het ellaar opfokken. Dacht u nu werkelijk dat een Kodiaq met "schade" door de strenge kwaliteitscontrole komt. Hier dan maar een close up van de "schade" (de wasdruppels dus......)
Dat is dan goed uit de ogen kijken in de showroom - daar hebben wij die "onderdelen" voor - en niet afgaan op onduidelijke foto's op internetfora en de onzin die daar toch wel vaak verteld wordt.Gelukkig maar
Jammer dat zo'n "schade" dan wel door de strenge showroomeisen heen komt alvorens deze voor het publiek te bezichtigen is
Wasdruppels dus.....Het is inderdaad geen schade. Dit is zoals ik het vandaag gefotografeerd heb bij de kodiaq in de showroom.
Bekijk bijlage 58225