Iphone 3G and Bluetooth Kit

begie

Nieuw lid
Adressen zijn niet zichtbaar, maar wel de namen en met de aanduiding mobile, home, work phone etc....
Ook als je gebeld wordt en het nummer staat in de contacts van de iphone zie je de naam ipv. het nummer.
Met mijn vorige was dit ook niet het geval, maar moet zeggen dat nu alles wel degelijk correct werkt....

harry

Senior Member
iphone en bluetooth

Adressen zijn niet zichtbaar, maar wel de namen en met de aanduiding mobile, home, work phone etc....
Ook als je gebeld wordt en het nummer staat in de contacts van de iphone zie je de naam ipv. het nummer.
Met mijn vorige was dit ook niet het geval, maar moet zeggen dat nu alles wel degelijk correct werkt....

Wow, dat klinkt goed. Hebben we het nu overigens over het maxidot display of radio/navigatie display waar de namen te zien zijn?

En nog een aantal andere vragen;
- Is het mogelijk om muziek van de iphone af te spelen via de bluetooth?
- Kun je met de knoppen op het multifunctionele stuur de telefoon bedienen /opnemen?
- wordt de radio van de auto ook gedimd als de telefoon gaat?

MinT

Lid
^schop..

hier ben ik ook in geïnteresseerd. Twijfel bij de bestelling om een los Parrot MKi9200 te nemen of de bluetooth optie af fabriek.
Dus : kan je bluetooth muziek streamen (A2DP) naar de stereo ?

JoshO

Nieuw lid
iPhone op bluetooth kit

De witte Octavia 1.2 TSI DSG BNS Elegance, sunset en 17" eergister gehaald. Wat een fantastische auto, wat een rijgenot en die 1.2 is een echte aanrader!! Ik heb al heel wat verdraaide nekken veroorzaakt LOL. Hiervoor een Seat Leon 1.6 BNS gehad. Dit is toch ff meer auto!! Maar nou heb ik een probleem. Mijn IPhone 3Gs werkt niet op de extra -door de fabriek ingebouwde - telefoonmodule- -:( Ik kan met geen mogelijkheid een Bluetooth verbinding tot stand brengen. 'geen herkenning divice' mijn dealer gaf aan dat er mogelijk een software update komt. Wie herkent dit of weet raad?! Want hoe leg ik oom agent uit dat ik ondanks een mogelijkheid van handsfree bellen met de IPhone in m'n hand achter het stuur zit ??

MinT

Lid
ik kan je niet direkt helpen maar omdat ik al twijfelde heb ik maar een Bury 9060 gekocht. Reden : de verkoper had zelf een iphone en verklaarde dat de mki9200 en Bury er mee goed werkt en dat zij die ook inbouwen. Op die voorwaarde heb ik voor een van de twee gekozen. (Achteraf heb ik er geen spijt van)

Hoi, welke dealer is dat? Ik heb sinds vandaag ook een iPhone maar idd hij wil niet connecten met de Columbus in de Superb. Ik hoop ook op een snelle mooie oplossing.... ;-(

JoshO

Nieuw lid
IPhone en bluetooth carkit

De Iphone ondersteund het SAPr protocol niet van de carkit (de carkit is te geavanceerd :-P ). De nieuwe IPhone gaat dat waarschijnlijk wel doen. Ik heb het anders opgelost door bij T-mobile een dou simkaart aan te vragen (15€). De (oude) nokia's werken perfect op de carkit. Ik had nog een oude Nokia, ik zet mn Iphone dan op vliegtuigmodus, een perfecte oplossing! Want nader onderzoek leert dat het met dit type IPhone wel eens blijvend problematich zou kunnen zijn. M'n dealer heeft idd gesuggereerd dat er een software update aan kan komen. dat is Korterink in Zwolle..

De kufatec fiscon bluetooth modules ondersteunen de Iphone wel (ze gebruiken een parrot chipset). Ik heb er vandaag een laten inbouwen in mijn (lease) superb combi en ik kan de iphone bedienen vanaf het stuur met alle contacten uit de iphone op het MFD display. De Skoda/VW standaard bluetooth werkt niet met de iphone vanwege het ontbreken van rSap zoals in een voorgaande post al werd gemeld.

De bluetooth is ingebouwd bij electronic4cars.nl in beek en donk, gaat erg snel...:1819:

gr,

richard

Klaasje

Forumguru
Bij mijn Columbus werkt de iphone zonder problemen.
Ik heb wel een 2008 model incl ingebouwde bluetooth module.

De kufatec fiscon bluetooth modules ondersteunen de Iphone wel (ze gebruiken een parrot chipset). Ik heb er vandaag een laten inbouwen in mijn (lease) superb combi en ik kan de iphone bedienen vanaf het stuur met alle contacten uit de iphone op het MFD display. De Skoda/VW standaard bluetooth werkt niet met de iphone vanwege het ontbreken van rSap zoals in een voorgaande post al werd gemeld.

De bluetooth is ingebouwd bij electronic4cars.nl in beek en donk, gaat erg snel...:1819:

gr,

richard

De Iphone ondersteund het SAPr protocol niet van de carkit (de carkit is te geavanceerd :-P ). De nieuwe IPhone gaat dat waarschijnlijk wel doen. Ik heb het anders opgelost door bij T-mobile een dou simkaart aan te vragen (15€). De (oude) nokia's werken perfect op de carkit. Ik had nog een oude Nokia, ik zet mn Iphone dan op vliegtuigmodus, een perfecte oplossing! Want nader onderzoek leert dat het met dit type IPhone wel eens blijvend problematich zou kunnen zijn. M'n dealer heeft idd gesuggereerd dat er een software update aan kan komen. dat is Korterink in Zwolle..
Kun je bij een Nokia wel instellen dat deze offline blijft nadat de auto is uitgeschakeld?

Ik probeer dit voor elkaar te krijgen met een oude HTC door hiervan de telefoonfunctie uit te schakelen. Jammergenoeg lukt het dan niet om een goede verbinding te krijgen. De carkit blijft dan hangen op initialising phone. Als ik de telefoonfunctie inschakel op de HTC, dan werkt het wel, maar dan meldt de telefoon zich na uitschakelen van het contact weer aan, iets wat ik niet zou willen.

Bovenaan Onderaan