IPhone draadloos opladen

Japanese Power

Donateur
Klopt idd. @Sk_Hans
Ik vind de oplaadsnelheid tegenvallen en het toestel wordt erg warm.
Wel bijzonder want de draadloze Belkin lader op mijn werk laadt aanzienlijk sneller op.
Onderweg draaien natuurlijk wel weer diensten zoals FM en Spotify en die gebruiken ook weer energie.
Maar wil je laadsnelheid: dan aan de kabel.

Sk_Hans

Forumguru
Onderweg draaien natuurlijk wel weer diensten zoals FM en Spotify en die gebruiken ook weer energie.
Bij mij niet hoor. Ik gebruik te telefoon alleen om handsfree te kunnen bellen. Verder helemaal nergens voor. Voor muziek luister ik gewoon ouderwets naar de radio. :geek:

Sk_Hans

Forumguru
Misschien is die wel handig. In Utrecht staan de laatste tijd nogal eens mobiele flitsers. Kwam ik laatst op een prijzige manier achter.....

Zou mooi zijn als die meldingen van FM automatisch in de Amundsen geïntegreerd zouden worden.

CBreedijk

Donateur
Zou mooi zijn als die meldingen van FM automatisch in de Amundsen geïntegreerd zouden worden.

In Columbus zou dat ook mooi zijn.
(Heb nog niet goed (genoeg) gezocht)

Als iPhone aan kabel hangt gaan flitsmeister meldingen over de USB. Met radio aan dus geen hoorbare melding.

Je kan FM ook instellen dat ie over telefoon speaker werkt, maar dan is muziek luisteren van telefoon via USB (of Bluetooth for That matter) ook geen doen. Die valt dan helemaal weg als er een FM melding komt.

Ik heb er nog geen passende oplossing voor gevonden.

Ik heb in de instellingen van FlitsMeister aangegeven dat hij een telefoonoproep moet simuleren, dan gaat het wel over alles heen. Nadeel is dan wel dat je een paar seconden erna ook nog niks hoort, en dat de "oproep" soms niet eens eindigt en je dit handmatig op de Columbus moet doen (lijkt me een bug in FM). Instelling zit echter goed verstopt, volgens mij bij geluidsinstellingen achter een extra knopje met een tekst in de strekking van "ik hoor niks".

MaryD0w

Nieuw lid
Ik heb een Model X en ik verveelde me om hem aan te sluiten. Je hebt gelijk, een wereldwijd probleem, maar het werd opgelost op het moment dat ik de behuizing veranderde in een dunnere.

MaryD0w

Nieuw lid
Het zou gewoon moeten lukken met hoesje zeggen ze maar ik heb er ook zo veel mee geprobeerd. Zonder hoesje werkte het zoals het hoort maar met hoesje kreeg ik het hoe dan ook niet aan de praat. Ik heb zelf ook een ander type Qi-plakkertje geprobeerd maar zonder succes. Uiteindelijk hier een nieuw hoesje besteld https://iphonehoesjes.nl/iphone-11-pro-max-hoesjes, en verrek, nou lukt het! Bleek het toch gewoon aan het hoesje te liggen, had ik dat nou maar eerder geweten. Maargoed, voor iedereen die dit probleem ook heeft, check zeker even of het type hoesje niet het probleem is.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan