Is deze offerte ok?

om de sub aan te sturen zul je een aftakking moeten maken van de speaker kabels. deze voer je dan naar achteren en sluit je dan aan op een versterker met een high level input. Die maakt daar intern dan het juiste ingangsniveau van.

Momenteel heb ik zelf alle origineel, daarvoor een monoblock van Audison lr1140 voor de sub. Een mtx thunder 250 versterker voor de dls composet voorin. Subwoofer zelf gebouwd op basis van een vifa langeslag woofer. Dat is een dubbelspoels uitvoering en icm met het monoblock van Audison goed voor 126 dB, meer dan genoeg zullen we maar zeggen. Maar goed die woofer moet ook in een kist van minimaal 63 liter wat dan weer 10% van je kofferbak is :D

Overigens vind ik het laag prima nu met de originele speakers.

Ik zo als ik jou was beginnen met de luidsprekers inderdaad en dan eerst eens kijken hoe dat bevalt, als je dan meer laag wil kun je alsnog een woofer inbouwen.

overigens is de plek van de 16cm units bijzonder vervelend in de O2 (en in m'n Superb) die zitten bij je zitvlak in plaats van voor je.. als je echt handig bent en het aandurft zou je nog een 3 weg systeem kunnen overwegen en dan de middentoner voorin de deur plaatsen.

@Bakkertje als ik dan die aftakking van speakerdraad ga maken en deze naar achteren ga aanleggen moet ik dan die aftakking gewoon de speakerdraad doorknippen en een aftakking maken en dan de speakerdraden naar achteren leggen en deze 2 draden gaan dan de SUB in? Die aftakking maken doe je dan nog met een stekkertje of iet dergelijks of gewoon aan elkaar verbinden en dan isolatietape eromheen?

MikeyMan

Senior Member
Een aftakking maak ik zelf altijd door een stukje van de mantel weg te halen en daar de andere draad aan te solderen. Makkelijker dan drie losse draadjes aan elkaar solderen :)

Bovenaan Onderaan