Testedoene
Forumguru
Laat ons voor uw en mijn welzijn en frustratiegehalte duimen voor een probleemloze TSI voor mij en een probleemloze TDI voor jou! De kettingproblemen zouden momenteel grotendeels achter de rug moeten zijn...We rijden ook niet alleen de korte stukjes, zitten ook geregeld ritten van 100-150km tussen. En ik heb met mijn bezine 1.8 ook het vliegwiel kapot gehad met nog geen 100.000km op de teller.. Het zal altijd een gok blijven. 1.2 of 1.4tsi met allerlei kettinggezeik kost je nog veel meer. Zijn er zonder problemen, zijn er met problemen... Heb nu de gok gewaagd met een diesel en we zien wel. Iedere motor heeft tegenwoordig wel iets. Alleen de 10.000 andere motors die het gewoon goed doen en waarvan niks op een forum staat hoor je niks...
Inderdaad, negatieve zaken worden gemeld maar de positieve jammer genoeg niet. Tevens zoeken de mensen met problemen of opmerkingen hun heil op een forum en zijn de mensen zonder problemen niet op zoek naar vragen of antwoorden...
Verduidelijking om misverstanden te vermijden (zie verder in dit topic): ik bedoel dit zeker niet negatief! Ik wil hiermee gewoon zeggen dat de meeste mensen zich op een forum registreren om een oplossing voor een probleem te vinden dan dat ze dit doen om spontaan lof te geven over hun product. Dat zo lijkt alsof bijvoorbeeld alle TSI-motoren kettingproblemen hebben omdat je geen feedback krijgt over de 99% goede motoren maar enkel de 1% problemen ziet.
Laatst bewerkt: