Geen idee of het homo, hetero of bixenon is. Komt wit licht uit
Maar los daarvan, had blijkbaar een communicatiestoornis met mijn charmante assistente, Fred, onze aannemer.
Kwam bij Rijsbergen, lampje laten zien, nieuw lampje gevraagd. Medewerker vraagt of dit het kapotte lampje was, zag er nog goed uit. Even testen en ja hoor, er was licht (en ik zag dat t goed was
).
Kreeg dus t advies de zekeringen te checken. Zo gezegd, zo gedaan. Boekje erbij, dashboard half gesloopt (dat zat bij de Passat toch iets handiger in elkaar), alle mogelijke zekeringen daar en onder de motorkap gecontroleerd: niets te zien. Heb ik weer
Intussen komt zoonlief thuis. Na t terugzetten van t niet-kapotte lampje nog een keer alles gecheckt. En zie daar, de oplossing van t mysterie: ik had begrepen dat t bovenste lampje (stadslicht) t wel deed, en t onderste niet, maar Fred had t andersom gezegd
.
Dus vervolgens geprobeerd t stadslichtlampje eruit te halen, maar dat lukt natuurlijk niet
. Volgens de handleiding moet je de fitting wegnemen. Staat alleen niet bij dat je datonderstebovrn, gespiegeld en onzichtbaar moet doen. Staat ook niet of je moet draaien, duwen trekken of anders.
(en met de ipad heb ik nu ook al ruzie...)
Iemand nog tips voor t loshalen van t lampje?