philippe bakker
Forumguru
De echt grote jongens op de bakkersvergadrringen hebben +150.000 euro auto’s sedan mag je eindelijk bij de grote jongens zitten tijdens de vergaderingen van de bakkers
De echt grote jongens op de bakkersvergadrringen hebben +150.000 euro auto’s sedan mag je eindelijk bij de grote jongens zitten tijdens de vergaderingen van de bakkers
Aan 1 brood niet Neen maar reken maar zelf uit: als jij alle nachten doet en altijd dubbele shiften doet en alle weekends werkt hoeveel meer ga je dan hebben ? En dan ook nog es geen tijd om iets op te doen. En kan je de auto ook nog es aftrekken van je belastingenkun je zoveel aan een brood verdienen dan ?
Wat ik maar wil zeggen is dat zelfstandigen gewoon 3 keer meer werken als werknemers.Maar goed een heel verhaal maar je verdiend dus niets aan een brood !
Maar je verdiend het dus aan het werken in de nachten en de weekends als baas !
Mag je zeggen hoor, ik zeg dat je er zelf voor gekozen hebt en ik met iets minder uren een leven heb met meer vrije tijd...Wat ik maar wil zeggen is dat zelfstandigen gewoon 3 keer meer werken als werknemers.
Natuurlijk kies ik er zelf voor. En ben er blij meeMag je zeggen hoor, ik zeg dat je er zelf voor gekozen hebt en ik met iets minder uren een leven heb met meer vrije tijd...
Derhalve ook geen medelijden met jullie werktijden hoor....
euhhhhhh keer 3 of keer 4 ??Lol. Ik werk als werknemer 9-11 per dag ofwel 50 uur per week en dat keer 3 is 150 uur.
als je je tijd hier op skodaforum als werken beschouwd, zul je idd 3 keer meer werken, maar tzal eerder 2 keer zijn. We zijn niet allemaal ambtenaren of leerkrachtenWat ik maar wil zeggen is dat zelfstandigen gewoon 3 keer meer werken als werknemers.
Ik vind wel dat Jaguar grote inspanningen levert om de bompa auto’s van vroeger niet meer te maken.Maar toch, best leuk zo'n Jaguar, al is het niet de categorie waarin ik mezelf zie rijden. En @sitechris, leuk geschreven review!
We zijn niet allemaal ambtenaren of leerkrachten
Maar toch, best leuk zo'n Jaguar, al is het niet de categorie waarin ik mezelf zie rijden. En @sitechris, leuk geschreven review!
Jammer dat het achterkantje niet zo mooi is.