Ik merkte gisteren dat de desbtreffende dame werkend bij de dealer niet erg haar dag had ..
Toen ik terug kwam van de proefrit was dat nog steeds zo. Aangezien ik een klant ben en een auto kom kopen, wil ik wel dat ze haar best doet. Dus heb tegen haar gezegd dat ik een reservewiel + krik wil, trekhaak voor de fietsendrager en andere kleur velgen. Ze zuchtte, maar ik heb haar aan het werk gezet.
Het is ten slotte geen halfje brood wat je komt kopen.
Gelijk heb je, ze willen aan je verdienen, dus dan mogen ze er ook wat voor doen.
Oh, voorlopige koopcontracten zijn vaak niet zo heel erg voorlopig, daar moet je wel voorzichtig
mee zijn.
Tijdens de 8 maanden dat je spaarkikkertje als demo diende zullen er ook wel eens piepeltjes
in hebben rondgereden die iets minder bewust zijn van mijn en dijn, een nieuwe auto heeft
twee jaar garantie, daar zouden er nu nog zo'n 16 van over moeten zijn, zorg dat je ze ook krijgt,
wel fijn als je er onverhoopt aanspraak op moet maken, heb wel eens gezien dat "ze" demo's met
aanzienlijk minder garantie proberen te slijten, dat wil je denk ik niet, zit het met jouw garantie
wel goed?
BTW, natuurlijk ook van harte welkom