JD tuning groep/kortingsactie

Allen,

In overleg met JD onderstaande groep/korting afspraak kunnen maken.
Hierbij uitgaande van een externe box voor een O3 (TDI);
Bron: http://www.jdengineering.nl/1-6-tdi-cr-105pk-110pk/

Standaardprijs is E 699,- per auto/externe box.

- 2 tot 4 auto’s: 10% korting per auto;
- 5 tot 9 auto’s: 15% korting per auto;
- 10 of meer auto’s: 20% korting per auto.

Voorwaarden:
- Contacten, afspraken & condities o.b.v. standaard werkwijze JD;
- Inhoudelijk ben ik op geen enkele wijze aanspreekpunt over motorgarantie, (on)mogelijkheden voor jouw auto en alle vormen van tuning verwachtingen en/of resultaten;

Mijn aandeel is enkel het inventariseren van de animo en - bij voldoende interesse - vraag & aanbod bij elkaar te brengen. Mijn eigen deelname is tevens afhankelijk van de totale animo/korting.

Benieuwd wie hiervoor in de markt is.

Gr.

Skoda Rider

Laatst bewerkt:
Hallo Skoda Rider,

Hier ben ik zeker voor in de markt. De dealer staat hier ook voor open, maar dan wel nadat mijn octavia eerst is ingereden. Als het goed is wordt de wagen 18 april geleverd.

Mvg,
Darkmark76

LT83

Forumguru
Misschien is het een idee om dit goede initiatief wat breder in te zetten.
Je beperkt je nu zoals ik het lees enkel tot de 1.6tdi, maar denk dat JD deze actie met kortingen met alle plezier voor het gehele motorengamma
wil aanbieden. Zo kunnen er meer forumleden profiteren en meer deelnemers is meer korting!!

micky

Forumguru
iedereen kan zijn naam op de lijst zetten en hem weer plaatsen, ongeacht de motor lijkt me:)

LT83

Forumguru
Waar zou het topic wel/beter thuishoren?

Als het enkel een groepsactie omtrent tuning is en iedereen er apart gebruik van gaat maken in het gedeelte "tuners"
Indien het een soort van meeting wordt met bijvoorbeeld ook de mogelijkheid om een vermogensrun te doen en iedereen op dezelfde dag komt, dan zou ik het in het gedeelte "meetings en shows" plaatsen.

Helly

Lid
Wat een goed initiatief (wederom). Dank hiervoor! Ook ik heb belangstelling voor tuning van JD (1.4 TSI- 2009) alsmede voor de DSG-bak en doe derhalve graag mee op de lijst voor beide software-acties. Van eerdere groepsacties op dit gebied lees ik hier op het forum dat de planning flexibel is, mede omdat JD beperkt aantal auto's onder handen kan nemen op 1 dag natuurlijk.

Joske

Forumguru
ach Corné.. laat ze maar doen :)

indien ik niet genoeg gegadigden meer heb tegen eind augustus blaas ik ze gewoon af ;)

als er maar 5 man meer wil rollen en 2 man wil tunen, dan durf ik daar mijn kop niet meer laten zien hoor..

Joske

Forumguru
eerst de andere meeting laten passeren, dan maken we terug reclame é ;)

komt er weinig of geen respons meer op, nouja, zie post nummer 17

we hebben nog tijd :jaja:

Bovenaan Onderaan