Je rijdt te weinig kilometers

corsaar

Senior Member
Ja hoe zit dat nou weer wat een toestanden niet ? welles nietes Of het nou Veprada is of Morrenhof, of beide. Een ding is duidelijk de aandrager van het probleem
AMELEV blijft zwijgen, bang voor de dealer ?

hemi24

Forumguru
Mensen, wat maakt zo'n verkiezing nou uit:

Toyota scoort ook al jaren hoog in diverse tevredenheidsonderzoeken, maar ja, of dat een reden is zo'n mobiel te gaan rijden...?!?

Hetzer

Forumguru
Word inderdaad tijd om gewoon te nomen wie het was, lijkt me geen schande, immers kunnen dealer ook leren van hun fouten.

:ot: maar even voor de duidelijkheid,

"En door onze jarenlange ervaring kunt u verwachten dat dit professioneel gebeurt. In 2008 en 2009 zijn wij verkozen tot Skoda dealer van het jaar"

Als je bij de top tien zit van laatste dealers zit dan ben je al verkozen tot de beste dealers, dat is totzover juist, er zijn veel dealers die hier mee spelen en al op hun site zetten dat ze het daadwerkelijk geworden zijn.
Uit deze verkozen (beste) dealers volgt de definitieve uitslag, dat was dus afgelopen jaar ( 2009 ) op 1 de dealer Morrenhof in Deventer en op nummer 2 Vepreda, ( tevens 1 in 2008, 2007), hoe ik dat zo weet , ik was namelijk bij de uitreiking van deze zilver plak in Spijkenisse, door de Directeur van Pon:winkie:

http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=7413&page=16

al de "echte" winnaars hebben ook de originele plak hangen in het pand, zo is dat makkelijk te controleren

2009 was het de dealer Morrenhof in Deventer

http://www.skoda.nl/home/ons_bedrijf...818Lnl,00.html

Amelev

Nieuw lid
AMELEV blijft zwijgen, bang voor de dealer ?

Beste Corsaar,

Ik ben helemaal niet bang voor de dealer. Hij ontvangt, net als de importeur, één dezer dagen een brief van mij waarin alles nog eens puntsgewijs uiteen wordt gezet. Dan is het aan hen wat ze ermee doen!

Deze discussie heb ik hier geplaatst omdat ik benieuwd was of de mede forumgebruikers ook deze mankementen kenden en hoe hun dealers daar dan mee omgingen. En niet om er een quiz van te maken wie mijn dealer is! Gelukkig, of misschien wel spijtig voor mij!! ben ik de enige die zoveel problemen met de auto heb. Misschien is het wel een maandagmorgen auto. Jullie reacties op mijn discussie waren voor mij de aanleiding om nog sneller de brief te maken.

Nogmaals het woord is nu aan de dealer en aan de importeur. In de tussentijd denk ik er goed over na of de volgende auto weer een Skoda zal worden.

Amelev, ik denk dat je inderdaad een maandagochtendauto of een heel slechte dealer hebt gehad. Ik heb bijna vijf jaar geleden een octacia gekocht die nu bijna 30.000 op de teller heeft, dat is dus ook erg weinig, maar aan mijn auto is nog nooit iets kapot gegaan, ik krijg steeds meer bewondering voor de degelijkheid van het ding en het is ook de eerste auto waarbij ik niet na een paar jaar het gevoel krijg dat het weer tijd wordt voor iets anders. Probeer eens een andere dealer als je weer zoiets meemaakt. Succes verder.

kami

Lid
Als ik nog even laat op dit topic mag reageren, vindt ik jouw auto niet zo'n maandagmorgen auto.
Dan heb ik toch veel meer problemen gehad met mijn vorige fabia.

1. Je rijdt niet te weinig, je remt te weinig:grin:. Ik heb een 5 jaar oude fabia gekocht met 40k op de teller, die heeft het zelfde "probleem" wat ik niet als een probleem zie.
2. Vuil in de brandstoftank? tank hem maar half vol, en ga naar de shell en niet naar een goedkope witte pomp.
Ik had op mijn vorige fabia een lekke brandstof tank, die zat vol met troep omdat ik goedkope brandstof tankte.
3. Andere dealer is zo gevonden, zo ga ik dus ook nooit meer naar Rijnwoud in Rotterdam, sinds ze daar een nieuwe werkplaats chef hebben, is het nix meer.
Ik kan meerdere voorbeelden op noemen, maar dan open ik liever een ander topic.

En dingen zoals die accu kan altijd komen, ik had na 30km al een kapotte toerental sensor, ik had het toen al kunnen weten.

Veel suc6 in deze zware dagen.

skodaoctavia2

Actief lid
Mijn wederhelft rijdt zelf een fabia 1 uit 2004 1.4 16v
hier gaf hij ook een oranje lampje van het motormanagement. na een update die voor deze fabia's bestemt is, is het probleem verholpen en loopt ie ook weer regelmatig. voor de rest geen problemen met het bakkie.:D
roest en afdraaien.... dan heeft ie wel heel erg lang stil gestaan. schijven afdraaien doen ze eigenlijk niet meer(of beter gezegt doen ze liever niet meer). puntje veiligheid, dan moeten er ook nieuwe blokken op dan ben je voor hetzelfde geld nieuw beter uit.

ben benieuwd wat de dealer en de importeur gaan doen.:crazy:

Bovenaan Onderaan