Jee13 - Skoda Octavia RS TDI

Jee13

Forumguru
Nee, stuur werkt nog niet volledig

Volgens een paar kenners moet ik dan ook een andere tacho em waarschijnlijk is huidige navi te oud voor aansturing

Ik wil in toekomst nog keer andere navi en dan eens kijken of koppeling mogelijk is

Zephir

Lid
Wow, even door dit topic gegaan... Wat een aanpassingen! Je maakt er je werk van... Mooi gedaan!

Weet je of een MF stuur voor een 2013 O2 RS na te monteren is op een versie met handbak? Er zit een Columbus in, de laatste versie denk ik. Ik vond het bij bestelling al rot dat een MF stuur enkel leverbaar was met DSG...

Jee13

Forumguru
Ondertussen 15.000 km gereden sinds aanschaf
Vanmorgen Kleine beurt en APK, geen opmerkingen van de keurmeester

Auto kan er weer 15.000km tegenaan

Jee13

Forumguru
@Rallye, heb jij een logfile van je RS, dan kan ik je zo vertellen wat je nodig hebt en t ongeveer gaat kosten
Ps; monteren kan ik ook

Zephir

Lid
Bedankt voor de info @Rallye. Ik ga nog niet direct een mod doen denk ik. @Jee13 heeft me een super overzicht bezorgd van wat er bij komt kijken. Mijn stuur heeft trouwens zwarte stiksels om de een of andere reden.

Rallye

Forumguru
@Jee13 bedankt voor je aanbod, als ik eens iemand tegenkom met de juiste spullen zal ik dat laten doen. Dat montage-aanbod is aardig, want dat is wel mijn grootste reserve: het mogelijke arbeidsloon. Zoals al eerder besproken wonen we helaas niet bij elkaar in de buurt........

Laatst bewerkt:

Jee13

Forumguru
Zojuist nog een pakketje van superskoda binnen gekregen

Pookknop met hoes die te koop stond in yeti gedeelte, is donkergrijs met witte stiksels past perfect bij de kleurstelling van mijn RS stoelen.

Ik had pookhoes tijdje geleden zwart geverfd, maar vond dit te donker en gaf te veel glans
Straks even monteren en RS schakelpatroon wisselen

20140120_114638.jpg

20140120_115419.jpg

Jee13

Forumguru
Lol, beetje gay leatherlook geworden

Had wel mooie matte lederverf, daar moest een finisher over, deze was volgens etiket ook mat, maar leek veel meer op zijde glans.

Foto is met flits gemaakt, dus lijkt nog iets erger zo:wavecry:

Jee13

Forumguru
updates!......

zal jullie zo vertellen wat, maar eerst even nieuwsgierig maken lol

na paar keer het lampje zonder problemen uit het dashboard kastje gehaald te hebben, ging het gisteren fout....@$&#

IMG-20140130-WA0003-1.jpg

VWim

Forumguru
Herkenbaar, heb dat ook een keer gehad! Was toen wel even pielen om het weer in elkaar te krijgen.

Bovenaan Onderaan