Jee13 - Skoda Octavia RS TDI

Jee13

Forumguru
LOL
ga superb deel vervuilen :D

indien de superb BAU15S (met kontaktpunten asymmetrisch) aansluiting heeft zullen ze wel passen denk ik

Jee13

Forumguru
Vanmorgen de velgen opgehaald bij bandenboer
De Zenith RS velgen zijn nu voorzien van 18 inch winterbanden

Vredestein Wintrax Xtreme 225/40/18 XL 92W

Uiteraard gaat er nog een laagje RimWax op en ga ik ze pas monteren als de temp. goed zakt

20141106_100804.jpg

20141106_100816.jpg

20141106_100821.jpg

Jee13

Forumguru
69 dB voor een winterband lijkt me niet verkeerd, maar is en blijft een winterband he. En ook nog eens 18 inch, dus stil kan dat nooit zijn lijkt me?

CDK

Forumguru
Mooie wielen @Jee13 :thumbsup: ik heb onder m'n vorige S2 dezelfde banden gehad, ook 18" voor de winter, het is een goede en relatie stille band. :jaja:

Jee13

Forumguru
gisteren avond kwam er nog een leuke mod via de pakketbezorger.....
ik moest alleen kleine aanpassing maken waardoor ik het niet voor elkaar kreeg ze gelijk te monteren

vanavond zal ik fotos posten;)

ps. komt uit China via mijn neef Ali.....
aantal van jullie hebben het al, maar ik ga er zeer waarschijnlijk een Jee13 Ledmodificatie in verwerken

Vanenkelen

Forumguru
gisteren avond kwam er nog een leuke mod via de pakketbezorger.....
ik moest alleen kleine aanpassing maken waardoor ik het niet voor elkaar kreeg ze gelijk te monteren

vanavond zal ik fotos posten;)

ps. komt uit China via mijn neef Ali.....
aantal van jullie hebben het al, maar ik ga er zeer waarschijnlijk een Jee13 Ledmodificatie in verwerken
Haha even de spanning opbouwen....! Succes met monteren, leuke mod!

Ben benieuwd wat je er nog voor ledmod aan gaat toevoegen!

Jee13

Forumguru
Zojuist gemonteerd.
Led gaat zeker aangepast worden, vind ze niet fel genoeg, zal er vanavond in donker even foto van maken

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Netjes @Jee13, maar is de rechterkant van het logo nu iets donkerder / minder verlicht, of lijkt dat nu maar zo?

Jee13

Forumguru
Thx @gbbosma :D

Echter dat ledje wat als markeringslicht moet werken heeft echt een flutopbrengst, dus ikmga even kijken hoe,ik deze kan aanpassen

Bovenaan Onderaan