Jee13 - Skoda Octavia RS TDI

Uhh een knopje die bij dit chinezevelgenlampje hoord:D:deuk:

Bijlagen

• Mazda-5-Mazda-cx5-cx-5-Mazda-2-mazda-6-modification-special-car-wheels-wheel-font.jpg
    Mazda-5-Mazda-cx5-cx-5-Mazda-2-mazda-6-modification-special-car-wheels-wheel-font.jpg
    38,9 KB · Weergaven: 27

Jee13

Forumguru
vandaag toch nog een mod gedaan

hier vast de scoopfoto;)

20150211_223910.jpg

Jee13

Forumguru
Zojuist pakketje opgehaald bij afhaalpunt DHL hier in wijk
DHL kan niet lezen, had aangegeven dat pakketje gisteren bij buren mocht worden afgeleverd, maar ze zijn te lui om te lopen denk ik

Andere achterspeakers (Hertz) geplaatst op ringen en daarna achterpanelen weer terug geplaatst.
De tweeters heb ik niet meer aangesloten. Ik heb stekker adapters gebruikt om alles zo orgineel mogelijk te houden.
Geluid even getest net vanaf SD kaart Chef'special, biggest monkey:D

geluid klinkt veel beter nu, meer laag en zuiver. Voor het echte laag heb ik simpele subw in kofferbak
In de zomer wil ik aan voorzijde composetje van Hertz plaatsen

IMG-20150213-WA0023.jpg

Jee13

Forumguru
Nieuwe Matjessssss..

Vorige setje heeft er 1,5 jaar ingezeten, maar vond je niet zo netjes meer, mag je ook niets van verwachten. Setje was toen 23 euro. Nu goede kwaliteit matten erin met zilver stiksel en zwarte omranding

Voordeel is dat ook de achtermatjes weer gefixeerd zitten, kids trapten matjes vaak weg

20150227_171743.jpg

20150227_171410.jpg

20150227_171418.jpg

Laatst bewerkt:

Vanenkelen

Forumguru
Hoe vind je ze toch steeds weer...? Ik denk iedere keer dat er echt niets meer te modden is aan jouw auto en dan komt het volgende geintje weer om de hoek kijken... ;)

Bovenaan Onderaan