Jee13 - Skoda Octavia RS TDI

Vanenkelen

Forumguru
Ik vind witte zelf mooier... Die groene gloed vind ik een beetje too much, daarnaast ziet de reflectie van groen licht op je huid er nogal ongezond uit...

Ik heb volgens mij nog witte ledjes liggen die ik bij mij gebruikt heb, zou ik even moeten zoeken, kan je een keertje experimenteren als je wil.

Het is vrij lastig om echt witte ledjes te vinden, vaak zijn ze al snel blauw, zeker op standje ambiance verlichting.

• Leuk
Waarderingen: Rob

Rob

Forumguru
Om heel eerlijk te zijn..... Het is toch een soort van sfeerverlichting en ik vond de rode gloed in de Seat Leon erg sfeervol.
Dus ik zou niet persé een Skoda kleur kiezen maar de meest sfeervolle. En net fel genoeg dat het gebied rond de pook een lichte gloed krijgt.. Je krijgt spontaan trek in wijn en kaasblokjes als je in de auto zit

Vanenkelen

Forumguru
Eens Rob, ik had in mijn Passat hiervoor ook de rode verlichting, erg mooi. Heb in de Octavia alle drie de kleuren geprobeerd en vond rode toch niet helemaal passen bij het interieur. Wit en groen zijn de dominante kleuren in het interieur en voor mij werkt sfeerverlichting dan het beste als dat in diezelfde tinten is. Met de groene zat ik steeds naar mijn arm op de middenarmsteun te kijken met het idee dat ik een of andere ziekte onder de leden had.... Hahaha of veel te veel gezopen.

• Leuk
Waarderingen: Rob

Jee13

Forumguru
Jij hebt nu een orginele w8 unit toch @Vanenkelen ?

Ik heb de led in mijn units expres schuin gemonteerd zodat ze op de pook schijnen, vermoed (hoop) dat ze niet om mijn arm schijnen

Vanenkelen

Forumguru
Jij hebt nu een orginele w8 unit toch @Vanenkelen ?

Ik heb de led in mijn units expres schuin gemonteerd zodat ze op de pook schijnen, vermoed (hoop) dat ze niet om mijn arm schijnen
Ja klopt, heb de originele. De leds die daarin zitten staan allebei een beetje schuin, één naar voren richting asbak/aircobediening en de ander naar achteren richting pook/middenarmsteun. Als je arm op de middenarmsteun leunt, of als je schakelt, zie je de verlichting vrij goed reflecteren op je arm.

Jee13

Forumguru
klaar!

20150616_134953.jpg

20150616_135212.jpg

20150616_145526.jpg

Jee13

Forumguru
Net even in donker gekeken...... Geeft veel licht....te veel voor het mooie
Morgen weerstand van 680 Ohm solderen

CDK

Forumguru
Respect voor de rijd en de energie die je er in steekt @Jee13 :thumbsup: Ik zou de boel nooit meer in elkaar krijgen en al helemaal niet werkend vrees ik ;)

Jee13

Forumguru
maatje zijn moeder ligt in het ziekenhuis, kon helaas niet doorgaan vanavond:(

Moeders zijn echter belangrijker dan avondje remmen monteren.

Bovenaan Onderaan