Buik? Welke buik? Ik heb gewoon zware botten, kan ik het helpenWaar heb je die buik gestoken ? Fotoshop ? Haha super !
@B.Stuurder dit had ik niet verwacht moet ik zeggen
Tja, dan moet ik eerst nog even naar TVS en naar @JockJam natuurlijk om de acc tot 250 te laten zetten.Haha geweldig, nu alleen nog een keer op deze manier die 250 op de A15 aantikken
Das toch DE foto Vd maand seBuik? Welke buik? Ik heb gewoon zware botten, kan ik het helpen
Prachtig, je kan zo zelfs sturen met je kuiten
misschien een nieuw topic: vreemde standjes in je Skoda ....
Niks hoor, stond gewoon in rijstand, wel wat naar achteren omdat ik vrij dicht op mijn stuur zit normaal gezien, om met licht gebogen armen te kunnen sturen. Liggen in een auto tijdens het rijden vind ik naast er dom uitziet, levensgevaarlijk. Daarom zei ik al, beoordeel niemand op zijn uiterlijk.En nu ook nog de stoel in gewone rijstand niet achteroverligstand!
Haha, het topic is inmiddels wel een beetje om zeep geholpen ja, maar bedankt!@B.Stuurder Mooi uurwerk man
Ja mogelijk dat er binnenkort ook in de pijplijn komt om mijn huidige achterlichten en hopelijk ook de Full LED koplampen aan de voorkant om te kunnen ombouwen zodat Dynamic Blinkers gaat werken zoals de Facelift A6 oa heeft.laten we nu even weer praten over de auto.
@JockJam heb je nog meer aanpassingen in de pijplijn staan?
Dit is niet kwestie van bestellen. De Achterlichten zou nog kunnen en dan horen ze niet bij de rest van de PreFaceLift maar de koplampen passen niet. Daarvan is de pasvorm anders en dan zou ik de gehele voorkop moeten aanpassen tot de Facelift versie. Dan wordt het een enorm dure grap.Klikt goed haha. Heb je ze al besteld dan?