Bakkertje
Forumguru
@B.Stuurder Of een Passat (is misschien iets minder pijnlijk)
Dan had ik de FaceLift moeten hebben daar zit wel die Smartphone cradle in met antenne versterking.Heb je nou niet eens een vak voor je telefoon waarin het signaal versterkt wordt? Had je toch nog beter Skoda kunnen kiezen
Net weer even een A4 samengesteld zoals mijn Skoda met hetzelfde vermogen, opties en uitrusting: €69.523,95.Dan had ik de FaceLift moeten hebben daar zit wel die Smartphone cradle in met antenne versterking.
Thanks!!Net weer even een A4 samengesteld zoals mijn Skoda met hetzelfde vermogen, opties en uitrusting: €69.523,95.
Ok, dan heb ik wel (passieve) Led verlichting in plaats van meesturende Xenon, maar dat kost dan inclusief de 4 ringen €21.658,54 meer.
En geen voorruitverwarming.
Wat stap ik dan weer lekker in mijn Skoda morgen.
De afbeelding van jouw auto in je boordsysteem is wel erg leuk geef ik toe.
Dat ligt eraan. Waarom is de A4 een andere klasse? Omdat dat zo ingedeeld is. Audi heeft sowieso betere materialen maar qua ruimte en vermogen zitten de A4 en de O3 in mijn voorbeeld geval vrijwel gelijk. De 2.0 tsi ultra en de 1.8 tsi en beiden de combi, of avant zoals Audi dat noemt.Thanks!!
Altijd leuk om zo te vergelijken maar de Octavia (MQB-platform) moet je wel met de A3 (MQB-platform) vergelijken en niet met de A4 (MLB-platform). Das een complete verschillende klasse auto. De SuperB mag je vergelijk met de A4. Anders ben je wel appels met peren aan het vergelijken. Je zult dan ook zien dat het verschil ineens een stuk kleiner zal zijn.
(ps. ja ik weet dat SuperB ook MQB-platform is)
Dat ligt eraan. Waarom is de A4 een andere klasse? Omdat dat zo ingedeeld is. Audi heeft sowieso betere materialen maar qua ruimte en vermogen zitten de A4 en de O3 in mijn voorbeeld geval vrijwel gelijk. De 2.0 tsi ultra en de 1.8 tsi en beiden de combi, of avant zoals Audi dat noemt.
De Superb is wat dat betreft weer meer gelijk te stellen met de A6. Je moet dan dus wel de segment klasses loslaten alsof je helemaal geen idee hebt van auto's en gewoon dom kijkt naar de maten en cijfers. Als je de officiële klasses bekijkt, moet je de O3 natuurlijk wel vergelijken met de A3, Golf of Leon, dat weet ik.
Dus als ik puur kijk naar afmetingen dan zet ik de A4 en O3 naast elkaar en is het prijsverschil gigantisch. De A3, hoe mooi ook, viel bij mij trouwens meteen af, omdat het gewoon een heel erg kleine auto is. Ja ook C segment, maar natuurkundig gezien niet gelijk.
Eigenlijk kloppen de O3 en S3 helemaal niet qua segment klasses. En de Kodiaq doet daar nog eens een schepje bovenop. Simply Clever...
Net weer even een A4 samengesteld zoals mijn Skoda met hetzelfde vermogen, opties en uitrusting: €69.523,95.
Ok, dan heb ik wel (passieve) Led verlichting in plaats van meesturende Xenon, maar dat kost dan inclusief de 4 ringen €21.658,54 meer.
En geen voorruitverwarming.
Wat stap ik dan weer lekker in mijn Skoda morgen.
De afbeelding van jouw auto in je boordsysteem is wel erg leuk geef ik toe.
Natuurlijk, ieder het zijne. Er zijn ook mensen die een vermogen betalen voor een schilderij, waarvan ik zeg wat is het eigenlijk? Zo'n modern schilderij met wat vegen en spatten, moderne kunst. Voor mij hoeft het niet.Ik hoop snel de omgekeerde weg te bewandelen Heerlijk die 4 ringen
maar @Luuk Thijssen als je zo gek bent op Audi, waarom ben je dan in hemelsnaam Skoda gaan rijden?
Ja natuurlijk. Aan het eind van de dag moet alles in de hokjes passen en ik kies graag de kortste wegOverigens een heerlijk stukje generaliseren van je.