B.Stuurder
Forumguru
R8 zou mooi zijn, maar een S3 of S4 zou ik al blij mee zijn hoor. Maar waarschijnlijk wordt het tegen die tijd een SUV, want ik word al een beetje een ouwe lul hè.
Zo een suv als mijn collega die je gezien hebt ?R8 zou mooi zijn, maar een S3 of S4 zou ik al blij mee zijn hoor. Maar waarschijnlijk wordt het tegen die tijd een SUV, want ik word al een beetje een ouwe lul hè.
Ja, alleen de banden loop je al op leeg.Zo een suv als mijn collega die je gezien hebt ?
leasewagen inleveren, vergoeding in de plaats en lekker privé een SQ5 rijden zoals in mijn linkDat is niet gek inderdaad. Maar ik zal moeten leasen en nieuw is dat iets duurder. Maar wie weet....
Als dat zou kunnen, maar ik werk voor een heel groot bedrijf en flexibel zijn ze daardoor niet.
Waarbij de (Nederlandse) klant vervolgens zegt, zo te zien aan je auto, betaal ik teveel bij jouw bedrijf
voor alles is een oplossing: nieuwe werkgeverAls dat zou kunnen, maar ik werk voor een heel groot bedrijf en flexibel zijn ze daardoor niet.
voor alles is een oplossing: nieuwe werkgever
Dát vind ik nu weer een tikkie aan de kortzichtige kant.heb je ook niets te doen met de emmissie normen
Dát vind ik nu weer een tikkie aan de kortzichtige kant.
Uiteindelijk krijgt iedereen te maken met die emissienormen, vroeger of later...