Dat ziet er goed uit, @Joske heel mooi. En wie mocht het uiteindelijk doen?
je hebt het toch nog steeds over mijn auto é?Prachtig @Joske man naar mijn hart.... - ....... en ziet er prachtig uit.
Prachtig eindresultaat @Joske. Ben onder de indruk hoe goed het zicht van binnen naar buiten is gebleven. En Metal Grey in combinatie met de donkere ramen staat de Octavia echt goed naar mijn bescheiden mening .
Dan is @Corné de Kluijver er goedkoop vanaf gekomen omdat hij geen vlees hoefde te bakken. Ik dacht dat je voor dat bedrijf LRS Voorruit-herstel gekozen had. Het was me al opgevallen dat je zo vroeg thuis wasEen bedrijf uit Lokeren die niets anders doen dan autoruiten herstellen/vervangen,
laat jij Renco het parkeerticketje nemen dan...........Niet mee naar de parkeergarage gaan dan, want dan is het wel handig dat je raam open kan
laat jij Renco het parkeerticketje nemen dan...........
Ja die van jou is natuurlijk wel lekker laag, de neus past vast onder de slagboom!
zoals @Corné de Kluijver inderdaad al zei is dit a no-go in België. De eerste 4 jaar zou je het je kunnen riskeren maar bij de eerste keuring heb je wel prijs...Heb je ook de voorramen laten doen @Joske ?