Mark
Banned
Re: \'Kale\' aflevering
Gevaren driehoek en brandblusser zijn hier verplicht in een auto, kreeg ik er dus gratis bij.
Die brandblusser hangt trouwens in de koffer, vanvoor in de mat kunnen ze hem niet vastmaken door de veelvuldig aanwezige bedrading en ik wil niet dat ze hem hangen in de harde plastiek van het dashboard (garage trouwens ook niet)
Ook de vloermatten heb gratis gekregen, samen met een fles wijn.
Verkoper nam zijn tijd om alles goed uit te leggen, perfect in orde.
Benzine stond op de bon denk ik, kreeg juist een paar liter om tot aan een pomp te geraken.
De boordcomputer gaf 0 kilometers aan met de nog aanwezige benzine te rijden.
Rijklaar kosten worden hier in belgie niet aangerekend.
Voor het overbouwen van de gps werden wel kosten aangerekend, vind ik normaal en is zeer proper gedaan.
Gevaren driehoek en brandblusser zijn hier verplicht in een auto, kreeg ik er dus gratis bij.
Die brandblusser hangt trouwens in de koffer, vanvoor in de mat kunnen ze hem niet vastmaken door de veelvuldig aanwezige bedrading en ik wil niet dat ze hem hangen in de harde plastiek van het dashboard (garage trouwens ook niet)
Ook de vloermatten heb gratis gekregen, samen met een fles wijn.
Verkoper nam zijn tijd om alles goed uit te leggen, perfect in orde.
Benzine stond op de bon denk ik, kreeg juist een paar liter om tot aan een pomp te geraken.
De boordcomputer gaf 0 kilometers aan met de nog aanwezige benzine te rijden.
Rijklaar kosten worden hier in belgie niet aangerekend.
Voor het overbouwen van de gps werden wel kosten aangerekend, vind ik normaal en is zeer proper gedaan.