Kale kont

BcB

Forumguru
Wat heerlijk! Een forum waar je ongegeneerd naar andermans kale kont mag kijken! :tegek:
Er gaat een wereld voor me open, ga helemaal los. Ik doe natuurlijk ook een duit in het zakje.
Zie hier, aanschouw mijn 'niet meer zo kale' kont!
Op de plek van de wegbezuinigde(?) TDI badge nu een haai.
Nee niet zo één, dat is niet netjes, maar een verwijzing naar mijn uit de hand gelopen hobby.
Zag op de snelweg een Combi met een kale kont met een sticker van een ui. Dat zou ik dan weer stil houden...

Kale kont.jpg kale kont 2.jpg

MaRco2

Forumguru
Of juist wel. Zien de rode I zoals een stier een rode lap ziet.:D

1.4TSI heeft ook een rode I, heeft wel wat.

Toch gaat alles er af. In Oostenrijk hadden we opvallend veel interesse van RS rijders (ook Race Blue), met name de Alaris vonden ze blijkbaar mooi.:)

BcB

Forumguru
Nee het klopt. Mannen worden niet volwassen. Ze spelen met auto' tjes!! En ze praten veel over auto's. Wat ben ik eigenlijk sneu zeg... :nailbiting:

svdm

Senior Member
Ik twijfel over een 'kale kont' op de O3 Hatchback. Ik heb op dit forum al een stuk of 3 O3's HB met een kale kont voorbij zien komen, maar de ene keer vind ik het mooi staan, de andere keer niet. Volgens mij komt het ook door de hoek waarin de foto's zijn genomen.

Wie kan mij van nog wat foto's voorzien van de O3 Hatchback met (maar ook zonder) kale kont? Van de Combi heb ik al genoeg kale konten gezien, maar bij een HB ziet dat er toch anders uit.., twijfelachtig.

--> Dit bericht is tevens geplaatst in http://www.skodaforum.nl/forum/threads/merk-type-aanduiding.19877/

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan