Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb een kamiq bij 2024 het probleem is bij koude start is het net een diesel geluid ongeveer 200 meter rijden dan is het geluid weg de hele dag dealer zegt hoort bij deze wagen is dit normaal
Misschien dan toch een keer met een diesel gaan rijden want er zit een levensgroot verschil tussen het nagelen van een (koude) dieselmotor en het rammelen van een stangetje…!
Grote kans dat dit @pokerface z’n eerste 3-cilinder is?
Maar aangezien hij zich nog niet heeft voorgesteld in de Meet & Greet is dat natuurlijk allemaal gissen.
Ik zal me voorstellen heb een kamiq uit 2024 een 3 cilinder heb hiervoor Peugeot 208 uit 2020 gereden ook een 3 cilinder die had dit probleem niet alleen wilde eens wat anders rijden
Goedendag Ik hebt een kamiq aug 2024 3 cilinder herkent dat probleem helemaal niet
Bij mij lijkt het wel of het een elec wagen met weg rijden hoort je bijna niks
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.