Kamiq aangeschaft maar wat problemen

Max-

Lid
Oke bedankt, is ook geen must. Weet iemand toevallig waarom ik deze waarde niet kan aanpassen? Ik krijg een melding dat de functie niet beschikbaar is?

Bijlagen

• licht.jpeg
    licht.jpeg
    378 KB · Weergaven: 38

Max-

Lid
Ik heb vandaag contact gehad met de "eigenaar" van het bedrijf waar ik deze auto gekocht heb. Hij wilt toch graag kijken naar een oplossing van het zogenaamde "knoep" geluid in de bochten (en wat je dus ook voelt in het stuur) ik zal dus binnenkort langsgaan zodat we samen een rondje kunnen rijden en hij het ook kan horen/voelen. Ook heb ik navraag gedaan over deze auto ivm import maar hier hoefde ik mij geen zorgen over te maken dus de kmstand eventuele schade etc. De zogenaamde Car-Pass zou hij voor mij nog uitprinten zodat dit ook duidelijk is.

Ik had bij dit gesprek wel een goed gevoel en zal nog laten weten hier wat eruit komt en hopelijk kan ik mijn review aanpassen bij dit bedrijf :)

Max-

Lid
Ik heb vandaag de zogenaamde carpass gekregen, hier staat dus netjes alle kilometerstanden op. Ook kan ik via een QR code bekijken welke werkzaamheden er zijn uitgevoerd aan de auto. Ik vind het alleen nogal een lijst! Is dit altijd bij een "nieuwe" auto? Ook lijkt de distributieriem al vervangen? Zie de bijlages.

Bijlagen

• 1.png
    1.png
    115,1 KB · Weergaven: 24
  • 2.png
    2.png
    77,5 KB · Weergaven: 25

PizzaPieter

Donateur
Ik kan er ook weinig uit halen (al zegt dat niks).

Veel is 'nazien/controleren/checken', maar wel opvallen dat hij tussen ca 58000 en 65000 4x bij de garage is geweest voor veel dingen die lijken op airco en distributie, waarvan 2x in 6000km 'periodiek onderhoud'.

En is die distributie dan dé distributieriem of bedoelen ze de aandrijfriem van de airco?

hemi24

Forumguru
Mijn eerste idee was dat de auto begin 2024 schade aan de voorkant heeft gehad, maar ik kan er naast zitten…
Werksaamheden aan distributie, airco en uitlijnen vallen net iets te goed samen.

Bovenaan Onderaan