En lukt dit ook bij een "normale" Amundsen??? Nu maar wachten op schappelijke prijzen hiervoor......Even een bump.
Inmiddels is de V9 versie ook uit met 2017 kaarten. Daarnaast is er ook een alternatieve manier van updaten
Gisteren de alternatieve manier succesvol uitgevoerd op mijn Amundsen+ (RNS315). De kaarten van mijn O2 stamden uit 2011 en waren nog nooit geupdate. De update an sich duurde ongeveer 2 uur..![]()
Je hebt pmEn lukt dit ook bij een "normale" Amundsen??? Nu maar wachten op schappelijke prijzen hiervoor......
Maar ook de "duplicaat" van Roeland80 werkt bij mij prima. En voor beduidend minder dan die €99,-Die van 99 is wel gewoon origineel hoor
Past in geen enkele mailbox....Ik ben op zoek naar een gratis nieuwste navigatie update voor de RNS 310 die iemand naar mij kan mailen
Ik ben op zoek naar een gratis nieuwste navigatie update voor de RNS 310 die iemand naar mij kan mailen en vervolgens zelf op een sd kaartje zet en installeer
Groetjes Dylan
Daarvoor hebben ze WeTransfer bedacht!Past in geen enkele mailbox....
Ja maar dan ben je we nog niet.... met alleen het bestand....Daarvoor hebben ze WeTransfer bedacht!
Althans voor bestanden tot een totaal van 20 Gb.