Kan iemand iets voor mij Photoshoppen?

s-line

Forumguru
Ik was zelf blij dat mijn rs rode remklauwen had,want ik vond groen echt niet passen op een race blauwe rs.
Ik heb vandaag even een oude 19 inch velg in het wit van mijn auto gespoten en moet zeggen dat het niet verkeerd staat,het is niet het wiel wat ik zelf heb maar een rs4 velg ik zal binnen kort eens een foto plaatsen dan ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden.
Het is wel eens wat anders dan altijd maar zwarte wielen op een witte auto, en zal even wennen zijn. Maar de reacties van mijn collega,s zijn toch wel positief terwijl ze eerst zoiets hadden van hmmmm......
Gr.michiel
Ps. Als de remklauwen een kleur krijgen is dat toch rood of geel.

s-line

Forumguru
Kleine indicatie, alleen met veel te hoge band.
Laat maar horen wat jullie ervan vinden!!
gr.

skoda 003.jpg

skoda 004.jpg

frankie002

Nieuw lid
Persoonlijk vindt ik de witte velgen bij een witte auto niet zo mooi... Het is natuurlijk persoonlijk..
Maar wat mij het mooist lijkt zijn mat zwarte velgen, deze heb ik een keer gezien op een witte Superb combi in Duitsland.
Deze "Duitse" combi had ook een mat zwart dak, zag er wel heel stoer en vet uit...

s-line

Forumguru
Het is zeker wel de zelfde kleur,alleen de auto is vuil en de velgen zijn net gespoten vandaar.

En zwart vind ik persoonlijk niets,dan vind ik antraciet beter,zwart is zo 2010!
Gr.

oké, mogelijk ook doordat het wiel voor je auto staat, persoonlijk zou ik denk ik voor mooie gepolijste velgen gaan, bijv dark chroom velgen. maar ieder zijn smaak hè.

s-line

Forumguru
Blackchrome/shinysilver zijn ze nu, maar het lijkt mij weer eens wat anders en let maar op dit komt weer helemaal in hoor witte velgen! Je ziet het al steeds meer op div forums zeker in het buitenland,maar wij lopen altijd iets achter in Nederland!

vanaf 1992 tot 2000 een zwarte Ford Gt gehad met spierwitte velgen met een parelmoer glans lak, erg gaaf .......toen

Miez1

Forumguru
Hi Michiel,

Ik heb al gelezen dat zwart niet je voorkeur heeft, maar zwart met een witte pinstripe? Is weer eens wat anders. Of matgrijs is ook mooi, alleen de combinatie met wit moet dan getest worden.

Alles gute ;)

Miez

in ieder geval door mijn schoonvader in spierwit gespoten met een parelmoer-effect lak(kan ook parelmoer wit geweest zijn, en daarover een blanke lak. de parelmoer lak was destijds erg duur,exacte prijs niet meer
geeft een aparte glans aan het wit van de velg, het spierwit wordt wel iets minder wit, meer naar gebroken wit toe.

ik bedoelde hieronder spier witte velgen met parelmoereffekt in hoogglans.
helaas geen eigen foto meer van kunnen vinden, deze lijkt er qua kleur het meeste op

parelmoer wit

vond de kleur destijds erg mooi.(anders ook niet zoveel voor betaald) was van RM paintings.

Bovenaan Onderaan