Kaner - VW CC 3.6

Kanerr

Forumguru
Preview :eek:
40d16499157306ea5d203b8e6480ad9a.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Canon-Eye

Forumguru
wachtende op een bon ?
Kan meevallen. In de bijlage met verkeersborden bij het RVV1990, hoofdstuk E.Parkeren en stilstaan, komt dit type onderbord niet voor en dus heeft het m.i. geen rechtskracht. Op z'n minst kun je er een aardige boom over opzetten.
Het heeft wel sociale kracht natuurlijk... :D

Laatst bewerkt:

Japanese Power

Donateur
Durf jij dat nu nog te verlangen dan @JeSko ?
Komt op mij een beetje overals een moraalridder na 14 jaar...
Meet en greet is weliswaar in 2005 gestart maar is de eerste jaren amper gebruikt, en sowieso wel daar de eerste jaren vrijwel niet op gereageerd. Maar goed, on-topic naar die mooie CC van @Kanerr ;)

EdK

Forumguru
Sterker nog @JeSko , ik heb me in datzelfde jaar me ook voorgesteld !
Maar er is met een update ooit het één en ander verkeerd gegaan en had zeker geen zin om me een tweede keer voor te stellen !
Dus ja vanuit jouw optiek heb ik me ook niet voorgesteld, maar zeer zeker wel gedaan toendertijd.

Kanerr

Forumguru
Het is wat, Kaner en accu's. ;)

Gisteren wilde ik naar Zandvoort gaan en de auto wilde niet van het slot af. Achterklep ging nog wel open maar de deuren niet. Goed, met de sleutel handmatig deur open gedaan en de startknop werkte ook niet. Ik zag de bui al hangen maargoed, sleutel in het stopcontact gedaan en ik kreeg mn instrumentencluster aan (op acc. stand) maar de startmotor draaide niet wanneer ik wilde starten. Interieurlampen gingen ook zwakker branden met de seconde en na een minuut zoeken had ik ook geen instrumentencluster meer. OBDeleven erbij gepakt en geprobeerd te kijken of ik iets kon zien en jawel: 4volt in de accu en dat is ook het enige wat hij laat zien. Goed, geprobeerd met kabels aan te krijgen (met de krachtige Polo :D ) maar deed echt he-le-maal niks.

Accu is nog de originele voor wat ik kan zien, onderdeelnummer zit er nog op.

Goed, nieuwe Varta besteld.

OEM spec Varta:
72Ah met 640Ah startcapaciteit

Nieuwe bestelde Varta:
74Ah met 680Ah startcapaciteit.

Hopelijk is dat het probleem :pieker:

Kanerr

Forumguru
Nou, nieuwe accu erin en de CC start alweer een stuk beter :dankje:

Over een aantal uur nog even kijken of de accu netjes 12v laat zien

Cordoba

Forumguru
@Kanerr Ik lees nu pas over het polijsten, welke DAP900 heb je? V2, V3(met aangepaste ergonomie), V1 zal wel niet dat is wel heel antiek. Welke pads (merk/kleur) en welke polijstmiddelen heb je gebruikt? Mogelijk dat je bijvoorbeeld met een spiderpad van Scholl wel voldoende resultaat haalt, en dan haal je niet zoveel lak weg als bij een woolpad.
Andere mogelijke oorzaak, is dat je bij sommige oude polijstmiddelen deze heel erg grondig moet schudden om de polijstkorrel weer netjes door het polijstmiddel te verdelen.

Kanerr

Forumguru
@Cordoba Als het goed is heb ik een V2 (ergens gekocht in 2014 als ik het me goed herinner :D ).
Scholl paarse spiderpad gedaan icm Menzerna heavy cut 400. 2x een pass gedaan en echt het leek net alsof ik maar een deukje kon slaan in een pakje boter. Ik denk dat ik een correctie heb gehad met die combo van 60%..? Erna afgetopt met Scholl oranje pad icm Monello finale en Turtle wax hybrid coating. Had niet echt veel meer tijd en zin omdat ik in eerste instantie geen goede cut kreeg om uberhaupt het meeste weg te werken.

Ja van oude polijstmiddelen wist ik dat ik veel moest schudden, maar het was een nieuwe fles en heb 5 min als een gekko staan schudden :nono:

Had het overlegd met een maatje van me die heul veul autos doet en in de coating zet (the real deal) en hij gaf ook aan dat ik dan beter kan overstappen op een kortharige woolpad. Erna de eventuele marring/haze wegwerken met de spiderpad en aftoppen met een finisher.

Ergens in juli ga ik er een goed weekend voor zitten om het goed voor elkaar te krijgen :jaja:

Bovenaan Onderaan