@runforrestrun : Ik zou in jouw geval denken aan een lekkage bij de dakdoorvoer rechts achter waar de kabels van de achterklep via zo'n rubber buis naar de achterkant van je auto geleid worden. Waarschijnlijk zit daar het rubber aan de kant van de auto niet goed?
@Clonestar, dank je wel voor het meedenken.
3 dagen geleden heb ik de boel droog gemaakt. Het is nog een beetje vochtig maar door de warme dagen is het al stuk minder muf geworden. Het heeft nog een paar keer geregend, maar het is wel droog gebleven binnen.
Wat ik mij kan herinneren, na een flinke regenbui, als ik de klep open doei, dan zie ik een stroompje van opgehoopt regenwater aan de rechterzijde naar beneden, zo de bak in druppelen. Ik weet niet zeker of dit de hoofdoorzaak is, mij lijkt het niet vanwege de beperkte hoeveelheid water.
Ik heb gekeken naar de rubber die rechtsboven zit als je de klep open doet. Daar heb ik even naar gekeken of het sluit, dat ziet er okay uit, maar ik zag wel wat water vocht. Het kan best zijn dat daar het water naar binnensijpelt. Ik ga het straks even met vaseline insmeren, kijken of ik er dan geen last van heb.
De antennelektheorie hou ik nog even in mijn achterhoofd, als het bovenstaande niet helpt.