@064harry Mooie foto's, vind vooral de onderste mooi vanwege de prachtige schaduweffecten
Had geschreven over de achterlichten en dat ik de donkerste tint had genomen en dat je dat alleen moet doen als je de bolletjes hebt vervangen voor Ledstrips..... ja, nu pas dringt het een beetje tot me door dat bij jou het rood is getint en het witte deel niet, bij mij is het andersom, alleen het kleine witte deeltje is getint.
Bij beiden is het effect uiteindelijk dat het een mooi resultaat oplevert
Wat wel weer minder is....... dat we met de verlichting tinten een "beetje" buiten het boekje gaan.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VOORBEELD van een Website die het aanbied:
Koplampen – Achterlichten Tinten / Smoken
Blindeerkoning>>Koplampen – Achterlichten Tinten / Smoken
Koplampen tinten achterlichten smoken
Naast het tinten van autoruiten,
privacy glas en car wrappen tinten wij sinds kort ook achterlichten, koplampen en reflectoren.
Waarom uw achterlichten of koplampen smoken/tinten.
- De smoke folie beschermt de koplampen tegen krassen en steenslag waardoor de auto zijn waarde langer behoudt.
- De folie geeft een luxere uitstraling aan de auto.
- De koplampen blijven langer mooi omdat de folie de uv straling tegen houdt.
- Gemakkelijk schoon te houden en wasstraat bestendig.
- Eenvoudig te vervangen in geval van schade.
Koplampen set: Vanaf €100,- euro
Achterlichten set: Vanaf €100,- euro
Mistlampen set: Vanaf €30,- euro
Reflector: Vanaf €10,- euro
Het beplakken of spuiten van verlichting is voor de APK helaas niet toegestaan
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er worden een aantal pluspunten genoemd, ja kan waar zijn en de meesten zullen het doen als verfraaiing, maar het venijn zit in het laatste zinnetje, toch wel iets om rekening mee te houden
voordat men tot het tinten van verlichting overgaat. Je kan dan ook nog bekeuring krijgen als je wordt aangehouden en dat is toch weer zonde geld. Bezint eer gij begint, persoonlijk vind ik het wel mooi staan, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee