Wat bijgestuurd bij de Karoq voor zijn derde verjaardag morgen. Allez drie jaar dat ik er mee rij, was een demo van kop 3 maand en 5.500 km.
Chiptuning voor extra 30 pk, 180 nu ipv 150 (1.5 TSI met DSG), voel je direct dat alles soepeler draait en rijdt.
En vandaag alle chroom, glanzend zwart laten maken via wrap, logo's, dakrails, rond de ruiten, spiegels en front. En de letters van de naam en merk laten verwijderen achteraan, was ook chroom hé.
Nu nog mooie zwarte velgen mss, iemand voorstellen op een witte ontchroomde Karoq?
Laat me beginnen met je te bedanken voor het plaatsen van afbeeldingen van het resultaat en dan ook gelijk een compliment met het resultaat, ziet er fraai en evenwichtig uit
Ja, dan de velgen, had het zelf ook na het verwijderen van al het chroom, waren de zilver/grijs kleurige velgen een doorn in het oog en wat voor fraaie velgen er dan ook zonder zitten, het ziet er dan niet echt lekker meer uit.
Van de foto's zo te zien heb je of 16 of 17 inch velgen, zou vanwege het comfort(maar dat is persoonlijk) niet groter gaan dan 18 inch. Had ik toen zelf het idee om rode velgen in de kleur van de auto met zwarte accenten te nemen, werd het al gauw een heel kostbare geschiedenis. Velvet Red is een lastige kleur en om geen kleurverschil met de auto te krijgen werd de keuze uiteindelijk zwart, ook omdat ik wilde laten poedercoaten ipv spuiten.
Lang verhaal om te komen tot een ander idee..... waarom zou je zwarte velgen nemen? Geloof me, zwarte velgen worden ook heel snel vies en gaan er dan al snel dof uitzien. Wit ook snel vies, maar daar zal je al wel een beetje ervaring mee hebben
....... maar ik denk dat bij jou witte velgen ook heel mooi zullen staan. Net als bij zwart, zul je ook bij wit maar kort kunnen genieten van de schoonheid, maar als je auto net uit bad komt is het altijd weer even een moment van genieten
In jouw geval kun je zowel voor wit als zwart gaan, denk dat je je het meest onderscheid als je voor wilt durft te gaan
Een keus die je zelf maakt natuurlijk.
Oh.... denk dat je te meest profijt heb van de koppeltoename, de extra PK's na het tunen krijg je pas tegen het eind van het toeren gebied, hoeveel koppel heb je nu naast de 180 pk?