Karoq Sportline met extras

Tevreden met je zijwindschermen @trucker1984 ?

Ik had ze een paar maanden geleden voor op de Golf Variant besteld van ClimAir..(toch het meest gerenomeerde merk in zijwindschermen dacht ik), maar na 48 uur hadden de ramen nog steeds te veel weerstand dus gingen de ramen door de kinderbeveiliging rondom steeds weer open ..
Ik heb het ffe opgezocht. Heb zij,achter en windschermpjes bij carparts-expert gekocht.

Canon-Eye

Forumguru
na 48 uur hadden de ramen nog steeds te veel weerstand dus gingen de ramen door de kinderbeveiliging rondom steeds weer open ..
Ik had dat in het begin ook af en toe, maar ik heb ze toen een week dicht laten zitten en daarna was het over. Kwestie van volhouden...
Overigens had ik een ander probleem met die ClimAir schermen: die voor de achterportieren kreeg ik met geen mogelijkheid op hun plaats. Beleid noch brute kracht kon het oplossen; uiteindelijk heb ik die niet gemonteerd. Voor ons gebruik was alleen voor op zich wel voldoende, ik had het alleen meer "af" gevonden als ze er alle 4 opgezeten hadden.

Lammy

Lid
@trucker1984 heb je toevallig ook een zwenkbare trekhaak? Ik zou die achter spoiler ook op op mn toekomstige Karoq willen hebben, maar ben bang dat dat met een zwenkbare trekhaak niet gaat..

[Q
Ja klopt, heb een zwenkbare trekhaak. Als je em ingeklapt heb VOOR de montage, moet je NA de montage opletten als je em uit wilt klappen, hij komt er tegenaan!! Maar heb een klein handdoekie (wel ffe vasthouden) op de spoiler gelegd dan schuift ie over de spoiler heen met beetje helpen. Schiet allemaal niet echt op. Maar ik zelf gebruik de trekhaak eigenlijk nooit.

Laatst bewerkt door een moderator:

Lammy

Lid
[Q
Top dan weet ik in ieder geval dat het mogelijk is. Ik zal hem ook maar een paar keer per jaar gebruiken, hoofdzakelijk voor de sleurhut. Zal vast een mooi Skoda handdoekje zoeken :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan