Hoi,
ik zit in de laatste fase van het bestellen van een Karoq. Nu laat het budget maar enkele opties toe (config nu rond 42K), hieronder helaas geen lederen bekleding. Wel wil ik de interieur afwerking met ivory (kunst-)stof erin, anders vind ik het té donker allemaal. Als iemand nog foto's weet te vinden (heb kort gezocht op internet en foto's op
https://www.autocar.co.uk/car-review/skoda/karoq gevonden), dan houd ik me aanbevolen!!
Graag zou ik een auto met die bekleding toch eerst nog eens bekijken, maar onze lokale dealerbedrijf (beslaat heel zuid Limburg) geeft aan geen auto auto te hebben met die bekleding. Vind het jammer dat leer alleen kan icm varioflex.
Wat ik uit foto's niet goed kan zien is of de normale achterbank met stoffen bekleding ook een midden-armsteun heeft. Kan iemand dit bevestigen?
Weet iemand trouwens wat de virtual cockpit in de Karoq gaat kosten en of er inderdaad maar zo weinig beschikbaar zijn in Nederland? Weet niet of ik er heel veel langer voor wil wachten en dan de onbekende prijs natuurlijk nog.
Hoor het graag!
Groeten, Frank