Piepend geluid?Bij langzaam achteruit manoeuvreren, waarbij je de rem ietsje inhoudt, maakt juist de rem een hels kabaal. Iemand een idee wat je eraan kan doen (behalve de rem loslaten....)?
Tsja dan zal je ze ff zelf zwart moeten schilderen.....Iets mindere actie van dezelfde dealer: grijs plak lood op zwarte velgen...
Iets mindere actie van dezelfde dealer: grijs plak lood op zwarte velgen...
Ik wel hoor. Heb het eerder op mijn vorige zwarte velgen gehad.Zwart lood heb ik nog nooit gezien. Denk idd niet dat dat standaard leverbaar is.
Piepend geluid?
Bij mij hebben ze onder garantie de remblokken van een 3 maanden oude sportline business vervangen vanwege 'bekend kwaaltje' met bepaalde remblokken van de fabriek.
Iets mindere actie van dezelfde dealer: grijs plak lood op zwarte velgen...
Dat is natuurlijk heel sterk afhankelijk van de "doorkijkbaarheid" van de velg in kwestie.Maar even serieus, ze plakken het aan de binnenkant van de velg, dus je moet al door de velgen heen kijken om het te zien !?
Hoe groot is de kans dat als je parkeert dat je dan elke keer die balanceer gewichten ziet !!??
Nee, zijn echt zwarte, niet zwart gemaakt.Ik denk eerder dat ze het grijze gewoon zwart maken ipv standaard hebben liggen. Duur in aanschaf en wordt maar heel weinig gebruikt.