Kessy en sleutel probleem

wlh

Lid
Dat alle portieren open gaan wanneer je achterportieren met kessy aanraakt zou toch wel handig zijn geweest.

In mijn Sharan II met Kessy gaan alle portieren open als we aan de achterdeur (automatische schuifdeuren) de deurklink "opheffen" en even zo houden. Dan schuift de deur open en gaan alle portieren van slot. Toch wel handig bij het installeren van de kids. Gewoon aanraken van de achterdeuren werkt idd niet.
Zal volgende week eens testen op de nieuwe OIII. (YES !!! Hij staat bij de dealer !)

micky

Forumguru
@Joske mijn schoonvader heeft inmiddels al 2 weken zijn Q3 en ook daar zitten er geen sensoren op de achterdeuren, terwijl ik dat bij Audi wel zou verwachten, maar goed de spiegels klappen daar ook niet in bij het op slot doen, kon niet volgens de dealer, na 5 minuten VAGCOM was dat opgelost :)

micky

Forumguru
@mmsol78 heb meerdere Audi's gehad en dat is niet waar, als je met calculeren/inlezen niet verder kijkt dan je neus lang is wel misschien ;)

micky

Forumguru
Mijn Nieuwe Passat waar sinds eind augustus al weer 25.000km op staat heeft overigens wel overal sensoren, ideaal en zo hoort het, gemiste kans vind ik nog steeds als dat niet zo is.

Bovenaan Onderaan